  • 1. Data: 2010-02-23 10:04:54
    Temat: pożyczka pod gotówkę
    Od: "Se." <s...@p...onet.pl>

    witam,

    szukam oferty pożyczki gotówkowej na okres ok 5 lat. z zabezpieczeniem na
    gotówce.
    znacie jakiś bank z taką ofertą?

    pozdrawiam,
    se.

  • 2. Data: 2010-02-23 10:10:45
    Temat: Re: pożyczka pod gotówkę
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Se." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > szukam oferty pożyczki gotówkowej na okres ok 5 lat. z zabezpieczeniem na
    > gotówce.
    > znacie jakiś bank z taką ofertą?

    ?????? Na jakiej gotówce? Na tej, którą juz masz? (to po co ci kredyt), czy
    na tej którą chcesz pozyczyć? :)

    azot

  • 3. Data: 2010-02-23 10:11:51
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Se. pisze:
    > witam,
    >
    > szukam oferty pożyczki gotówkowej na okres ok 5 lat. z zabezpieczeniem na
> [...]

    zależy w jakiej kwocie.
    W wielu bankach pożyczka do dziesięciokrotności miesięcznego
    wynagrodzenia jest możliwa bez żadnego zabezpieczenia.

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-23 13:46:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > W wielu bankach pożyczka do dziesięciokrotności miesięcznego wynagrodzenia
    > jest możliwa bez żadnego zabezpieczenia.

    Nawet do 20 krotnosci i więcej.

    Ale pytający chce pozyczyć gotówke pod zastaw gotówki.
    To tak jak z tym co cysterne spirytusu ukradli:
    A jak się wydało to ich sie pytaja:
    -Gdzie spiryt?
    -Sprzedany
    -A gdzie kasa
    -Przepita.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-23 13:55:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    rozumiem pożyczać pod lokatę, obligacje, ale pod "żywą" gotówkę? jaki
    miałby być tego sens?!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-02-23 14:10:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Se." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > witam,
    >
    > szukam oferty pożyczki gotówkowej na okres ok 5 lat. z zabezpieczeniem na
    > gotówce.
    > znacie jakiś bank z taką ofertą?

    A musi być bank? Ja Ci mogę pożyczyć bez prowizji. Wystarczy mi
    zabezpieczenie 102%.

  • 7. Data: 2010-02-23 14:15:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A musi być bank? Ja Ci mogę pożyczyć bez prowizji. Wystarczy mi
    > zabezpieczenie 102%.

    tylko 102%? w najgorszym wypadku zyskasz 2% w ciągu 5 lat...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-02-23 14:20:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:15:46 +0100, RobertS napisał(a):

    > tylko 102%? w najgorszym wypadku zyskasz 2% w ciągu 5 lat...

    Hmmm chyba nie załapałeś sedna ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-02-23 16:40:03
    Temat: DLA potencjalnych ODPOWIADAJĄCYCH
    Od: "se" <s...@p...onet.pl>

    uszczegóławiając (dla tych co już odpowiedzieli i/lub zamierzają odpowiedzieć:

    - pożyczka pod cash, wiadome jest, że środki będące zabezpieczeniem mogą znaleźć
    się na rachunku bankowym generującym odsetki od powierzonego depozytu. pożyczka np
    na 5 lat. kwota 50k. zabezpieczenie oczywiście powyżej kwoty pożyczki.

    wszystkim, którzy chcą popisać się poczuciem humoru, i/lub odpisać NIE na temat -
    przypominam - takie odpowiedzi NIE świadczą dobrze o piszącym.

  • 10. Data: 2010-02-23 16:48:16
    Temat: Re: DLA potencjalnych ODPOWIADAJĄCYCH
    Od: "azot" <a...@g...pl>

> [...]
    > temat -
    > przypominam - takie odpowiedzi NIE świadczą dobrze o piszącym.

    I rozumiem , ze chciałbyś aby oprocentowanie depozytu przewyższało
    oprocentowanie zaciagnietego kredytu :)

    azot