  • 1. Data: 2003-06-16 08:23:07
    Temat: pożyczka w Lukasie
    Od: b...@a...pl

    Lukas odmówił mi pożyczki na koncie bo mam umowę o pracę do 31.05.03.
    Czy jak pracodawca przedłuży mi umowę (zadeklarował takową chęć pomocy) i złożę
    drugi raz wniosek o pożyczkę to mi dadzą? Czy może jednak jeszcze coś wymyślą?

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2003-06-16 10:06:28
    Temat: Re: pożyczka w Lukasie
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas odmówił mi pożyczki na koncie bo mam umowę o pracę do 31.05.03.

    Chyba mialas, przeciez juz jest polowa czerca ;)
    bank podjal normalna uzasadniona decyzje
    chyba ze dalej pracujesz, czyli umowa sie automatycznie przedluza tylk nie
    masz papierku jeszcze

    > Czy jak pracodawca przedłuży mi umowę (zadeklarował takową chęć pomocy)

    czemu pomocy? jesli pracujesz to powinna byc umowa i koniec

    >i złożę drugi raz wniosek o pożyczkę to mi dadzą? Czy może jednak jeszcze
    coś wymyślą?

    jak masz umowe o prace na dany okres, dostaniesz pozyczke, jak nie to nie,
    proste to jest!

    W lukasie jest tez drugi wariant, bez okazywania dokumnetu o zatrudnieniu,
    wtedy jest wiekszy %. Na poczatek dostajesz chyba jednkrotnosc wplywu.
    pzw
    Kuflon

  • 3. Data: 2003-06-16 12:45:52
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > pzw
    > Kuflon
    >
    > Oczywiście sie pomylilam! Mam umowe do 31.05.2004!
    Baba Jaga

  • 4. Data: 2003-06-16 13:01:08
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    skoro masz umowe na jeszcze rok, moze faktycznie przez to Ci nie dali,
    pewnie jak dostaniesz przedluzona to bedzie okey, najlepiej na nieokreslony,
    co to za roznica dla milego ;) pracodawcy, skoro i tak okres wypowiedzenia
    ten sam.
    sprobuj drugiego wariantu o ktoryk pisalem
    no ostania rada - po prostu pytaj pracownikow Lucasa! oni Ci powiedza, nie
    oklamia, nie dali Ci pozyczki teraz, pytasz, czy jak dostaniesz umowe to...
    oni odpowiadaja, przeciez to nie jakies wrozki, maja swoje regulaminy i
    tyle.
    pzw
    Kuflon