  • 11. Data: 2007-08-08 10:38:10
    Temat: Re: [pr] Awaria w Banku Millennium
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Znacznik w liscie z dnia 2007-08-08 11:16 napisala
    nastepujace slowa:

    > Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
    >
    > <...>
    >
    > A to nawet dobrze że już ponad 2 miesiące czekam na kartę od nich i
    > dalej nic :) .

    Nie czekać tylko nachodzić, nachodzić i jeszcze raz nachodzić aż ich
    zmęczysz a wtedy Ci kartę wydadzą :P

    --
    michal

  • 12. Data: 2007-08-08 11:33:27
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości

    > Nie czekać tylko nachodzić, nachodzić i jeszcze raz nachodzić aż ich
    > zmęczysz a wtedy Ci kartę wydadzą :P

    Ale kartę zamawiałem przez internet i w oddziałach nic nie mogą zorbić,
    dzwonią do centrali i najwyżej przyjmują reklamację z których i tak nic nie
    wynika. A karty już i tak nie mam zamiaru używać a jak ją tylko ją dostanę
    złożę wypowiedzenie :) . Troszeczkę się zniechęciłem takim obrotem sprawy.