  • 31. Data: 2015-04-18 22:29:11
    Temat: Re: [pr] Wojna na bankomaty. To już koniec darmowych wypłat?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sat, 18 Apr 2015 16:41:44 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > IMO niebawem zabraknie ,,zwykłych'' komórek. Ich miejsce przejmą
    > smartfony itp. urządzenia.

    Już brakuje porządnych biznesowych telefonów, gdyż produkcja smartfonów
    jest znacznie bardziej opłacalna i producenci dążą do tego, by skłonić
    jak najwięcej klientów do przesiadki na smartfony i w ten sposób
    zwiększyć swoje zyski.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 32. Data: 2015-04-19 03:50:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 5532be9e$0$2187$6...@n...neostrada.pl

    > Już brakuje porządnych biznesowych telefonów,

    Czyli jakich?

    -=-

    Mnie w smartfonie brakuje:

    ciśnieniomierza (o rozdzielczości lepszej niż 1 m wysokości przy gruncie)
    dokładnego dalmierza (35 m plus/minus 1 mm)
    żyroskopu.

    Te skrajne bajery bywają rzadko, zaś środkowy -- chyba nigdy/wcale.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2015-04-21 18:43:09
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2015 03:50:14 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Czyli jakich?

    Przede wszystkim długi okres pracy na baterii, rzędu tygodnia.
    Wyraźny ekran, widoczny w pełnym słońcu.
    Wygodna klawiatura sprzętowa z dużymi klawiszami.
    Głośnomówiący, z głosowym wybieranie numerów.
    Dobry dźwięk (w obie strony).
    Dobry aparat fotograficzny.
    Dyktafon z długim czasem nagrywania, terminarz, alarm
    IrDA, BT, USB
    Wymienna karta pamięci
    Wskazany Dual-SIM.

    Tyle mi na szybko przyszło do głowy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 34. Data: 2015-04-21 19:03:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości
    Dnia Sun, 19 Apr 2015 03:50:14 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >Przede wszystkim długi okres pracy na baterii, rzędu tygodnia.
    >Wyraźny ekran, widoczny w pełnym słońcu.

    Zaraz, a co to - biznesmen jest od lezenia tydzien pod namiotem na
    plazy ?

    >Wygodna klawiatura sprzętowa z dużymi klawiszami.

    Hm ... doswiadczenie raczej uczy, ze telefon sie do pracy niezbyt
    nadaje.
    Musialby to byc maly laptop ...

    >Głośnomówiący, z głosowym wybieranie numerów.

    No, to sie jeszcze zdarza ...

    >Dobry aparat fotograficzny.

    Narzedzie biznesmena ?
    Ale aparatow nie brakuje, coraz lepsze.

    >Dyktafon z długim czasem nagrywania,

    I co - nie ma takich ?
    Jesli czegos brakuje - to wygodnego odtwarzania dlugich nagran, albo
    automatycznego zapisu do nowego pliku co 15 minut ...

    >terminarz, alarm

    Wszystkie maja ?

    >IrDA, BT, USB, Wymienna karta pamięci

    Hm ... a nie BT, wifi, chmura ?

    >Wskazany Dual-SIM.

    A po co ? Co to - biznesmana nie stac na wszystkomajacy abonament,
    albo rachunek wysoki ?

    >Tyle mi na szybko przyszło do głowy.

    Na razie jak widac - producenci uwazaja, ze klienci wola ladne kolory
    niz czytelny wyswietlacz.
    I chyba przyznam im racje ... choc Apple moglby miec inne zdanie :-)
    Aczkolwiek jestem sklonny poswiecic jakosc kolorow na rzecz
    oszczednego i czytelnego wyswietlacza. Ale kolory musza byc :-)

    No chyba zeby tak ... dwa wyswietlacze, z jednej strony kolor, z
    drugiej e-paper :-)

    J.

  • 35. Data: 2015-04-21 19:21:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 55367e2a$0$27522$6...@n...neostrada.pl

    > Przede wszystkim długi okres pracy na baterii, rzędu tygodnia.

    Mam taki, który trzyma tygodniami.

    > Wyraźny ekran, widoczny w pełnym słońcu.

    I jest wyraźny ,,w pełnym słońcu''.
    (nie ma podświetlenia, choć ma doświetlenie potrzebne w ciemnościach)

    > Wygodna klawiatura sprzętowa z dużymi klawiszami.

    Wygodna, duże klawisze... Widzę coraz wyraźniej,
    że mam to, czego pragnie Twa zbłąkana dusza!
    Nie zedrę zbyt wiele z Ciebie!

    > Głośnomówiący, z głosowym wybieranie numerów.

    Głosowe wybieranie jest, ale czy ma głośne mówienie?
    Może i ma. Nie jestem pewien. Głośnik stosowny do tego
    zadania -- ma.

    > Dobry dźwięk (w obie strony).

    Bardzo dobry!

    > Dobry aparat fotograficzny.

    Nie ma żadnego...

    > Dyktafon z długim czasem nagrywania,

    Bardzo długim!

    > terminarz,

    Ma!

    > alarm

    Budzik? Oczywiście ma!

    > IrDA,

    Jeszcze nie ma.

    > BT,

    Tym bardziej nie ma.

    > USB

    Jw.

    > Wymienna karta pamięci

    Nie ma gniazda ani na kartę SD, ani na miniSD, ani na mikroSD.

    > Wskazany Dual-SIM.

    Nie...

    > Tyle mi na szybko przyszło do głowy.

    Większość z Twoich potrzeb zaspokoją telefony z ubiegłego wieku.

    -=-

    Mogę sprzedać Ci Irdę od strony komputera -- na USB.
    Sprawną! Wiem, że jest z tym problem, bo sam
    przemłóciłem masę Ird.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-04-21 19:24:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 553682ca$0$2186$6...@n...neostrada.pl

    > Zaraz, a co to - biznesmen jest od lezenia tydzien pod namiotem na plazy ?

    Na plaży jest zwykle słońce, zatem odpada leżenie, bo mógłby ładować solarkami.

    > Hm ... doswiadczenie raczej uczy, ze telefon sie do pracy niezbyt nadaje. Musialby
    to byc maly laptop ...

    IMO gadać lepiej via fon.

    > A po co ? Co to - biznesmana nie stac na wszystkomajacy abonament,

    W NjuM lub w VirginM?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-04-21 19:44:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    https://www.youtube.com/watch?v=1vthXB-7Hdc

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2015-04-21 23:05:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-21 o 19:03, J.F. pisze:

> [...]
    > i czytelnego wyswietlacza. Ale kolory musza byc :-)
    >
    > No chyba zeby tak ... dwa wyswietlacze, z jednej strony kolor, z drugiej

    Mówisz i masz ;)
    - yotaphone 2

    Pozdro

  • 39. Data: 2015-04-22 01:23:27
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:21:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Większość z Twoich potrzeb zaspokoją telefony z ubiegłego wieku.

    Dlatego dość długo nie mogłem się rozstać z Nokią 6310i.
    Niestety, nawet ona nie spełniała wszystkich moich *obecnych* oczekiwań.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2015-04-22 13:23:36
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 01:25:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > http://www.businessinsider.com/smartphone-bigger-tha
    n-pc-market-2011-2

    > A tu:
    > http://www.itbusiness.ca/news/smartphones-grabbing-l
    arger-share-of-smart-connected-device-market/54519
    > masz (niżej w artykule) dane z 2014.

    I czego to ma niby dowodzić?
    Owszem, obecnie sprzedaje się więcej smartfonów niż pecetów, ale właśnie
    z tego powodu, że pecety są sprzedawane już od ponad 30 lat, ten rynek
    jest już nasycony i ze świeczką trzeba szukać domu gdzie nie ma
    komputera stacjonarnego lub przynajmniej laptopa, a smartfony stały się
    popularne dopiero kilka lat temu i ten rynek jeszcze nasycony nie jest.
    A tutaj jeszcze jeden przyczynek do rozważań na temat sensowności
    wydawania kilku tysięcy złotych na smartfona:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-nex
    usy-z-krotkim-terminem-waznosci,2,3,33159.html?cp=1

    --
    Krzysztof