  • 1. Data: 2002-12-26 21:07:20
    Temat: praca a praktyki
    Od: "Ania" <s...@h...pl>

    mialam praktyke w pewnym banku.teraz studiuje finanse miedzynarodowe i
    bankowosc i nikt nie chce do zadnego banku przyjac nawet jako pomocy.jaka
    nas przyszlosc czeka

  • 2. Data: 2002-12-26 21:58:16
    Temat: Re: praca a praktyki
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Ania" <s...@h...pl> wrote in message news:aufr5f$86u$1@news.tpi.pl...

    > mialam praktyke w pewnym banku.teraz studiuje finanse miedzynarodowe i
    > bankowosc i nikt nie chce do zadnego banku przyjac nawet jako pomocy.jaka
    > nas przyszlosc czeka

    Może wzniesiemy wspólnie jakieś hasło? Na przykład "Balcerowicz musi odejść"
    albo "Stanowcze NIE komunoliberałom z Rządu Światowego"?

  • 3. Data: 2002-12-27 02:04:14
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    Trafiłeś na ciężki okres dla banków. Z powodu redukcji kosztów chętnie
    pozbywają się one pracowników i nie przyjmują nowych.

    pozdrawiam,
    TL

  • 4. Data: 2002-12-30 11:57:54
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > mialam praktyke w pewnym banku.teraz studiuje finanse miedzynarodowe i
    > bankowosc i nikt nie chce do zadnego banku przyjac nawet jako pomocy.jaka
    > nas przyszlosc czeka

    A moj kumpel dostal wlasnie prace w BRE/Multi w Lodzi.
    Tylko najpierw chodzil do nich na dluuugie praktyki,
    oczywiscie bezplatne.

    Pozdrawiam

    Mrcin

  • 5. Data: 2002-12-30 13:55:16
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

    > A moj kumpel dostal wlasnie prace w BRE/Multi w Lodzi.
    > Tylko najpierw chodzil do nich na dluuugie praktyki,
    > oczywiscie bezplatne.

    Chcieliśta kapitalizm to macie ;)

    Paweł Papierkowski

  • 6. Data: 2002-12-31 16:48:04
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    MaDeR wrote:

    > Chcieliśta kapitalizm to macie ;)

    w polsce kapitalizm?

    gdzie ty sie takich bzdur naczytales?

    mamy gospodarke spoleczna-publina-centralnie kierowana
    kapitalizm jest w USA

  • 7. Data: 2003-01-02 07:57:07
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

    > w polsce kapitalizm?
    > gdzie ty sie takich bzdur naczytales?
    > mamy gospodarke spoleczna-publina-centralnie kierowana
    > kapitalizm jest w USA

    Tak, tak, tak... już z paroma takimi dyskutowałem tu i ówdzie. :) Co prawda
    byli radykalniejsi - ponoć wg nich komunizm nadal panuje w polsce. ;P

    Paweł Papierkowski