  • 1. Data: 2011-02-25 15:47:58
    Temat: [press] Bezpłatne konto firmowe w Idea Banku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Jeszcze nikt? :)
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9159588,Jedno_w
    ielkie_zero_w_Idea_Banku.html

    Wygląda ciekawie - bo bezpłatnego prowadzenia, przelewów i kart w ofercie
    chyba nikt nie ma. Najbliżej jest VW, ale z płatnymi kartami (i to
    niemało).

    Niestety system transakcyjny wydaje się być ten sam, co w pozostałych
    klonach getinu, czyli nie dla osób o słabych nerwach...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2011-02-25 16:18:18
    Temat: Re: [press] Bezpłatne konto firmowe w Idea Banku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    >
    > Wygląda ciekawie - bo bezpłatnego prowadzenia, przelewów i kart w ofercie
    > chyba nikt nie ma. Najbliżej jest VW, ale z płatnymi kartami (i to

    Aż 40 zł/rok ?

    witrak()

  • 3. Data: 2011-02-25 16:29:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 17:18:18 +0100, witrak() napisał(a):

    > Aż 40 zł/rok ?

    50zł/rok + 5zł za każdą wypłatę (przynajmniej tak mi wychodzi z TOiP)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-02-25 18:23:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > 50zł/rok + 5zł za każdą wypłatę (przynajmniej tak mi wychodzi z TOiP)

    Faktycznie, masz rację. Ale z drugiej strony, ile jak często
    bierzesz kasę z bankomatu ?
    Wszak firma powinna mieć kasę i nawet jeśli nie inkasuje
    należności gotówką, to wypłata raz na miesiąc paru tysięcy powinna
    wystarczyć :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2011-02-25 20:24:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:23:56 +0100, witrak() napisał(a):

    > Faktycznie, masz rację. Ale z drugiej strony, ile jak często
    > bierzesz kasę z bankomatu ?

    Jeśli by mnie to miało kosztować 5zł, to jak najrzadziej ;)

    > Wszak firma powinna mieć kasę i nawet jeśli nie inkasuje
    > należności gotówką, to wypłata raz na miesiąc paru tysięcy powinna
    > wystarczyć :-)

    Niby tak, ale też po co trzymać w kieszeni te pieniądze i kusić los :)

    Zobaczymy, czy inni też podejmą wyzwanie. Gdyby ten ich system nie był
    taki kaleki, to sam bym się zastanowił nad migracją (choć aż tak mocno mnie
    mBank jeszcze nie bije po kieszeni).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl