-
1. Data: 2004-01-24 11:24:53
Temat: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
http://info.onet.pl/859396,18,item.html
--
JaKi
-
2. Data: 2004-01-24 11:30:45
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
> http://info.onet.pl/859396,18,item.html
>
Transakcje obsługuje eCard
http://www.lot.com/app/index.jsp?area=info&type=part
ners
--
JaKi
-
3. Data: 2004-01-24 11:36:28
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>
Tu masz trochę szersze opracowanie:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,18823
98.html
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2004-01-24 11:41:24
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: SebCz <n...@a...pl>
> Transakcje obsługuje eCard
No i ... ?
______
Pozdrowienia
SebCz
______
-
5. Data: 2004-01-24 11:43:08
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny d la klientów
Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>
>
> > Transakcje obsługuje eCard
>
> No i ... ?
No i eCard twierdzi, że nie ma nic do tego:
"- Brak szyfrowania wystąpił na serwerach LOT, do których nie mamy
dostępu. Tym samym trudno mi komentować dlaczego problem nie został
wykryty wcześniej. Problem był niezależny od nas, nasz system działał
prawidłowo i wszystkie transakcje trafiały do nas zgodnie z
obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa - mówi Piotr Kaczanowski,
z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu eCard."
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2004-01-24 11:48:02
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny d la klientów
Od: SebCz <n...@a...pl>
>> No i ... ?
>
> No i eCard twierdzi, że nie ma nic do tego:
>
> "- Brak szyfrowania wystąpił na serwerach LOT, do których nie mamy
> dostępu.
No właśnie. Bo w poście JaKi'ego zabrzmiało to info o eCardzie dość
groźnie ;)
______
Pozdrowienia
SebCz
______
-
7. Data: 2004-01-24 12:59:37
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
> http://info.onet.pl/859396,18,item.html
Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
jakoś nikt afery nie robi...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
8. Data: 2004-01-24 13:07:20
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
> http://info.onet.pl/859396,18,item.html
Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
jakoś nikt afery nie robi...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
9. Data: 2004-01-24 13:13:31
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: MiKo <m...@n...wp.pl>
JaKi wrote:
> http://info.onet.pl/859396,18,item.html
Zapewne jakis administrator (serwera www LOTu) wylaczyl szyfrowanie bo
mu cos nie dzialalo, a pewnie przestalo dzialac bo stracil waznosc
certyfikat zabezpieczajacy i klientom pokazywaly sie ostrzezenia (a po
wylaczeniu szyfrowania nie bylo komunikatu - wiec "naprawil").
To oczywiscie gdybanie, ale z mojego doswiadczenia wynika ze jest to
bardzo popularny scenariusz. Problem w tym ze jesli w gre wchodza
pieniadze i karty kredytowe to na taka amatorszczyzne nie mozna sobie
pozwalac.
A Ecard w tym przypadku nie ma nic do tego - nawet nie maja pojecia czy
dane ktos wklepal przez siec czy przyniosl do LOTu w kopercie czy podal
przez telefon.
Miko
-
10. Data: 2004-01-24 13:53:43
Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Od: MiKo <m...@n...wp.pl>
Wojciech Nawara wrote:
> Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
>
>
>>http://info.onet.pl/859396,18,item.html
>
>
> Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
> jakoś nikt afery nie robi...
Najwyzszy czas zrobic, jesli Onetowi szkoda paru dolarow na certyfikat.
Rownie dobrze mogliby publikowac liste klientow i ich kart kredytowych
na swoich stronach :( Przy takiej ignorancji eBiznes w Polsce nie ma
szans...
Miko