eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 1. Data: 2004-01-24 11:24:53
    Temat: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://info.onet.pl/859396,18,item.html

    --
    JaKi


  • 2. Data: 2004-01-24 11:30:45
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>


    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
    > http://info.onet.pl/859396,18,item.html
    >
    Transakcje obsługuje eCard

    http://www.lot.com/app/index.jsp?area=info&type=part
    ners

    --
    JaKi


  • 3. Data: 2004-01-24 11:36:28
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Tu masz trochę szersze opracowanie:

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,18823
    98.html

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2004-01-24 11:41:24
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: SebCz <n...@a...pl>


    > Transakcje obsługuje eCard

    No i ... ?
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______


  • 5. Data: 2004-01-24 11:43:08
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny d la klientów
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    >
    > > Transakcje obsługuje eCard
    >
    > No i ... ?

    No i eCard twierdzi, że nie ma nic do tego:

    "- Brak szyfrowania wystąpił na serwerach LOT, do których nie mamy
    dostępu. Tym samym trudno mi komentować dlaczego problem nie został
    wykryty wcześniej. Problem był niezależny od nas, nasz system działał
    prawidłowo i wszystkie transakcje trafiały do nas zgodnie z
    obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa - mówi Piotr Kaczanowski,
    z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu eCard."

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 6. Data: 2004-01-24 11:48:02
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny d la klientów
    Od: SebCz <n...@a...pl>


    >> No i ... ?
    >
    > No i eCard twierdzi, że nie ma nic do tego:
    >
    > "- Brak szyfrowania wystąpił na serwerach LOT, do których nie mamy
    > dostępu.

    No właśnie. Bo w poście JaKi'ego zabrzmiało to info o eCardzie dość
    groźnie ;)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______


  • 7. Data: 2004-01-24 12:59:37
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...

    > http://info.onet.pl/859396,18,item.html

    Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
    jakoś nikt afery nie robi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 8. Data: 2004-01-24 13:07:20
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...

    > http://info.onet.pl/859396,18,item.html

    Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
    jakoś nikt afery nie robi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 9. Data: 2004-01-24 13:13:31
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    JaKi wrote:
    > http://info.onet.pl/859396,18,item.html

    Zapewne jakis administrator (serwera www LOTu) wylaczyl szyfrowanie bo
    mu cos nie dzialalo, a pewnie przestalo dzialac bo stracil waznosc
    certyfikat zabezpieczajacy i klientom pokazywaly sie ostrzezenia (a po
    wylaczeniu szyfrowania nie bylo komunikatu - wiec "naprawil").

    To oczywiscie gdybanie, ale z mojego doswiadczenia wynika ze jest to
    bardzo popularny scenariusz. Problem w tym ze jesli w gre wchodza
    pieniadze i karty kredytowe to na taka amatorszczyzne nie mozna sobie
    pozwalac.

    A Ecard w tym przypadku nie ma nic do tego - nawet nie maja pojecia czy
    dane ktos wklepal przez siec czy przyniosl do LOTu w kopercie czy podal
    przez telefon.

    Miko


  • 10. Data: 2004-01-24 13:53:43
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:butklu$q3k$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    >>http://info.onet.pl/859396,18,item.html
    >
    >
    > Jejku, jejku. Na samoloty.onet.pl nie ma szyfrowania ani nigdy nie było i
    > jakoś nikt afery nie robi...

    Najwyzszy czas zrobic, jesli Onetowi szkoda paru dolarow na certyfikat.
    Rownie dobrze mogliby publikowac liste klientow i ich kart kredytowych
    na swoich stronach :( Przy takiej ignorancji eBiznes w Polsce nie ma
    szans...

    Miko

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1