-
1. Data: 2005-01-05 09:26:26
Temat: [press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)
Od: Łukasz Białek <l...@g...pl>
Szlaban na kasę
Warszawiacy od godz. 19.30 zdenerwowani biegali wczoraj od jednego
bankomatu PKO BP do drugiego. Na każdym wyświetlało się to samo:
"transakcja nie może być zrealizowana z przyczyn technicznych". Awarię
udało się usunąć dopiero przed godz. 21.
- Chciałem pobrać pieniądze z jednego z dwóch bankomatów w oddziale przy
Elektrociepłowni Wola. Przed każdym stała kolejka denerwujących się
ludzi. Krzyczeli, że za pomocą swoich kart nie mogą wyjąć pieniędzy ani
zapłacić w żadnym sklepie - opowiada nasz czytelnik Bartosz Lebiedzki.
Bankomat nie wypłacił naszemu czytelnikowi pieniędzy. Ochroniarze z
banku także nie potrafili udzielić mu żadnych informacji.
- Wyjąłem telefon i w strugach deszczu wystukałem numer infolinii. Kiedy
automat poinformował mnie, że przede mną czeka na połączenie ponad 20
osób, zrezygnowałem. Kolejny bankomat, przy Hali Wola, także nie
wypłacił mi pieniędzy ani nie wyświetlił stanu konta - opowiada wzburzony.
Po kilku podobnych telefonach nasza dziennikarka spróbowała wypłacić
pieniądze z konta PKO BP za pomocą bankomatu Euronetu na pl.
Starynkiewicza. Bezskutecznie. Zamiast pieniędzy, zobaczyła napis:
"transakcja nie może być zrealizowana".
Postanowiliśmy opowiedzieć o naszych problemach operatorowi z bankowej
infolinii. Automat poinformował nas najpierw, że szacowany czas
oczekiwania na połączenie to jedna minuta. Później była sącząca się ze
słuchawki muzyka i sygnał dzwoniącego telefonu. Czekaliśmy cierpliwie,
ale nikt nie podnosił słuchawki. Po kwadransie zrezygnowaliśmy.
Co na to bank? - Problemy to efekt ogólnopolskiej awarii systemu
obsługującego sieć bankomatów. Nasi informatycy poradzili sobie z nim do
godz. 20.50 - mówi Marek Kłuciński, rzecznik PKO BP.
KMAJ
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_050105
/warszawa_a_9.html
-
2. Data: 2005-01-05 10:58:29
Temat: Re: [press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Wed, 05 Jan 2005 10:26:26 +0100, Łukasz Białek
<l...@g...pl> wrote:
>Bankomat nie wypłacił naszemu czytelnikowi pieniędzy. Ochroniarze z
>banku także nie potrafili udzielić mu żadnych informacji.
ROTFL. A powinni?
>- Wyjąłem telefon i w strugach deszczu wystukałem numer infolinii. Kiedy
och, jakie to dramatyczne :-)
--
Jarek Andrzejewski
-
3. Data: 2005-01-05 11:13:29
Temat: Re: [press] Szlaban na kasę (dla klientów PKO bp) (Rzepa)
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
>>Bankomat nie wypłacił naszemu czytelnikowi pieniędzy. Ochroniarze z
>>banku także nie potrafili udzielić mu żadnych informacji.
>
> ROTFL. A powinni?
>
>>- Wyjąłem telefon i w strugach deszczu wystukałem numer infolinii. Kiedy
>
> och, jakie to dramatyczne :-)
Heh, cos chyba jakiegos redaktorzyne z Faktu w Rzepie zatrudnili.
Sensacja jak cholera i dramat narodowy. Jeszcze temu co dzwonil z
komorki 15 tys. zl powinno naliczyc mimo zakonczenia rozmowy. :-D
Bartol