  • 1. Data: 2005-06-21 11:32:43
    Temat: pro[ba o pomoc
    Od: "Monika Umiastowska" <c...@N...gazeta.pl>

    Mam pienidze na OKO-u w ING i nie wiem w jaki sposób oblicza sie wysokosc
    odsetek od posiadanej kwoty. Bardzo prosze o pomoc bdyz| jestem bardzo mloda
    i dopiero raczkuje w tej tematyce ))))

  • 2. Data: 2005-06-21 11:37:43
    Temat: Re: pro[ba o pomoc
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Monika Umiastowska wrote:
    > Mam pienidze na OKO-u w ING i nie wiem w jaki sposób oblicza sie
    > wysokosc odsetek od posiadanej kwoty. Bardzo prosze o pomoc bdyz|
    > jestem bardzo mloda i dopiero raczkuje w tej tematyce ))))

    Hmm - a ja juz chyba takie rzeczy liczylem w podstawowce? ;)
    http://www.trimen.pl/witek/odsetki/
    Wpisz 6.5 przy roczne nominalne oprocentowanie
    kapitalizacje zostaw miesieczna
    podatek od zyskow zmien na 19
    zamiast 1000 wpisz kwote swojej lokaty
    i patrz na rzeczywisty zysk w skali miesiaca - mozesz zmienic na dwa
    miesiace - ale pamietaj, ze to 6,5% jest tylko przez ograniczony czas. Potem
    zmien na 4,5% (w kalkulatorze uzywaj kropki)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-21 18:27:02
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "Monika Umiastowska" <c...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    Potem
    > zmien na 4,5% (w kalkulatorze uzywaj kropki)

    dziki wielkie za podeslanie tego kalkulatora, ale chcialabym umiec obliczy
    to tak normalnie ( w razie jakbym nie mogla z niego kozystac). Sorrki,ze
    zawracam Ci glowe takimi bzdurami, ale jak widzisz jestem zielona w tej
    tematyce (delikatnie powiedziawszy)Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-06-21 18:56:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dziki wielkie za podeslanie tego kalkulatora, ale chcialabym umiec
    > obliczy to tak normalnie ( w razie jakbym nie mogla z niego
    > kozystac).

    Procentów nie umiesz? To podstawówka przecież.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-21 19:17:36
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hmm - a ja juz chyba takie rzeczy liczylem w podstawowce? ;)
    > http://www.trimen.pl/witek/odsetki/

    Myli się o ok. 40 gr dla 1000zł,
    wiec nie mozna sprawdzic czy banki oszukują
    nas na groszach :)

    pozdrawiam
    Ralf

  • 6. Data: 2005-06-21 20:45:53
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Glenn wrote:

    > Procentów nie umiesz? To podstawówka przecież.

    Napisała, ze jest bardzo młoda.
    Moze jeszcze procentów nie było w szkole?

    MZ

  • 7. Data: 2005-06-21 21:00:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Żyła wrote:
    [..]

    > Napisała, ze jest bardzo młoda.
    > Moze jeszcze procentów nie było w szkole?
    >
    > MZ
    noo, poniżej 13 lat jej konta chyba nie założą .... Chyba, że jej rodzic
    dał "w używanie"...
    KJ

  • 8. Data: 2005-06-21 21:01:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-21 22:45- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Żyła, gdy pisał(a):

    > Moze jeszcze procentów nie było w szkole?

    Jasne, a konto założyli jej rodzice...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****