-
1. Data: 2005-07-27 21:13:24
Temat: problem z autoryzacja visy electron inteligo
Od: "Tomasz" <t...@g...com>
Visa electron wydawana do inteligo to taki dziwny twór autoryzowalny przez
internet.
Dokonuję płatności w amerykańskiej firmie i od kilku dni pojawił się poważny
problem.
Jednym słowem nie mogę za nic zapłacić. Z drugą kratą wydaną do drugiego
rachunku jest ta sama sprawa.
"Declined - We can not process your request due to your bank not supporting
electronic CVV verification."
Inteligo załamuje ręce twierdząc, że supportują cvv, firma odpisuje mi:
"Dear Customer, We're sorry, but the reason your credit card is declining
due to CVV2 verification. You have to submit a different credit card."
Może mnie ktoś oświecić jaka jest różnica między CVV a CVV2 ? czy to jedno i
to samo?
Chodzi przecież o 3 cyfrową liczbę z tyłu karty, zaraz po powtórzeniu
numerów karty, czyż nie?
Kolejna sprawa, w którym banku tak na szybko założę konto z autoryzowalną
przez internet kartą no i obłsugującą to cvv2 ?
Mam około 9 dni do ostatecznego terminu płatności. Do tej pory posiadałem 2
karty inteligo na wszelki wypadek, ale obie zawiodły :-(
Co robić? Pomocy! :-)
--
Tomasz
-
2. Data: 2005-08-04 06:06:02
Temat: Re: problem z autoryzacja visy electron inteligo
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>
> Visa electron wydawana do inteligo to taki dziwny twór autoryzowalny przez
> internet.
>
> Dokonuję płatności w amerykańskiej firmie i od kilku dni pojawił się
> poważny problem.
> Jednym słowem nie mogę za nic zapłacić. Z drugą kratą wydaną do drugiego
> rachunku jest ta sama sprawa.
> Co robić? Pomocy! :-)
Wyslac e-mail do tej firmy w USA z zapytaniem co sie u nich dzieje?
Juz parokrotnie przekonalem sie, ze tego rodzaju bledy sa wynikiem zlego
funkcjonowania programu obslugi kart platniczych uzywanygo przez dana firme.
Mowiac krotko i wprost ktos napisal im zly program.
Leszek
> --
> Tomasz
>
>
>
-
3. Data: 2005-08-04 07:01:24
Temat: Re: problem z autoryzacja visy electron inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Tomasz napisał(a):
> "Declined - We can not process your request due to your bank not supporting
> electronic CVV verification."
> Inteligo załamuje ręce twierdząc, że supportują cvv, firma odpisuje mi:
> "Dear Customer, We're sorry, but the reason your credit card is declining
> due to CVV2 verification. You have to submit a different credit card."
Zadzwoń do inteligo i sprawdź czy docierały próby autoryzacji, a jeśli
tak, dlaczego zostały odrzucone.