  • 1. Data: 2008-12-01 05:05:07
    Temat: problem z dostepem do mBanku
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej

    Łączę sie z UPC.
    Czy u Was także występują problemy - praktycznie niemożność dotarcia - do
    strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    SIM

  • 2. Data: 2008-12-01 05:19:16
    Temat: Re: problem z dostepem do mBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "XYZ" <x...@p...pl> writes:

> [...]
    > strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    > Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    Aster Warszawa - zero problemów.
    KJ

  • 3. Data: 2008-12-01 06:09:25
    Od: Piotr Sawinski <p...@i...pl>

    XYZ wrote:
> [...]
    > strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    > Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    Dialog, Wroclaw - rowniez nie moge sie polaczyc z ich strona.

    Piotr Sawinski

  • 4. Data: 2008-12-01 06:54:17
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    XYZ pisze:
> [...]
    > strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    > Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    UPC w Warszawie - działa od zawsze poprawnie.

    Teraz bez problemów, wcześniej tak samo.

    Pozdro,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-01 07:34:31
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    XYZ pisze:
> [...]
    > strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    > Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    Szczecin UPC - strona wgrywa się z wieeelkim opóźnieniem.

  • 6. Data: 2008-12-01 07:39:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Inea Poznań - zero problemów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-01 09:32:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "XYZ" <x...@p...pl> wrote in message news:49337083$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > strony głównej i transakcyjnej mBanku?
    > Strona główna wyświetla się w strzępach, a transakcyjna wcale.

    strona działa, ale dostep do banku nie działa. komunikat o przeciążeniu i
    prosbie o ponowny kontakt za 10min.

  • 8. Data: 2008-12-01 10:02:37
    Od: Asen <a...@g...com>

    Chwilami działał, chwilami nie działał... wykorzystałem działające
    chwile i przelewy poszły bez "zawieszenia się"

  • 9. Data: 2008-12-01 14:56:37
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Asen <a...@g...com> napisał(a):

    > Chwilami dzia=B3a=B3, chwilami nie dzia=B3a=B3... wykorzysta=B3em
    dzia=B3aj=
    > =B1ce
    > chwile i przelewy posz=B3y bez "zawieszenia si=EA"

    za to moja wpłata we wpłatomacie o 10:46 wypadła chyba w tej złej chwili,do
    tej pory nie ma sladu kasy na koncie

  • 10. Data: 2008-12-01 15:00:40
    Od: "LET ki" <l...@g...pl>

    > strona działa, ale dostep do banku nie działa. komunikat o przeciążeniu i
    > prosbie o ponowny kontakt za 10min.

    Mam dokładnie to samo :/

    --
    pzdr