  • 1. Data: 2005-01-23 21:13:31
    Temat: problem z kb24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Jak rozwiązać problem z KB24, polegający na niemożliwości zalogowania?
    Stronka wyświetla mi się prawidłowo, ale po wpisaniu danych i kliknięciu
    "zaloguj", pokazuje się komunikat, że "strona nie została do końca
    załadowana, albo ustawienia przeglądarki uniemożliwiają zalogowanie". Dodam,
    że czytałem wymagania na stronie www.kredytbank.pl i mam ustawienia
    dokładnie takie, jakie są tam wymagane.
    AS

  • 2. Data: 2005-01-23 21:23:00
    Temat: Re: problem z kb24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > do końca załadowana, albo ustawienia przeglądarki uniemożliwiają
    > zalogowanie". Dodam, że czytałem wymagania na stronie

    Poczekaj na dzien roboczy - i jak nie zadziala jutro - to dzwon na
    infolinie.
    Niestety nie mam juz konta - wiec nie moge sprawdzic - czy to tylko u
    Ciebie, czy cos u nich.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-23 21:29:40
    Temat: Odp: problem z kb24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Poczekaj na dzien roboczy - i jak nie zadziala jutro - to dzwon na
    > infolinie.
    > Niestety nie mam juz konta - wiec nie moge sprawdzic - czy to tylko u
    > Ciebie, czy cos u nich.

    Od kilku dni już tak mam...
    Więc raczej cos u mnie, tylko nie wiem co;-(
    AS

  • 4. Data: 2005-01-23 22:22:47
    Temat: Re: Odp: problem z kb24
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > Od kilku dni już tak mam... Więc raczej cos u mnie, tylko nie wiem
    > co;-(

    Nie tylko u Ciebie! Próbowałem się logować jakieś 2 godziny temu i przed
    chwilą i jest to samo :-( ale wydaje mi się, że problem jest
    Mozilla-related (1.7.2 PL). Sprawdziłem: na misiu 6.0 (XP Home + SP1)
    chodzi.

    Przemek

  • 5. Data: 2005-01-23 22:28:51
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | "zaloguj", pokazuje się komunikat, że "strona nie została do końca
    | załadowana, albo ustawienia przeglądarki uniemożliwiają zalogowanie".

    Prawdopodobnie problem z javą. Ściągnij z www.java.com zainstaluj i powinno
    chodzić.

    Pozdr
    PrzemB

  • 6. Data: 2005-01-24 09:34:11
    Od: "Paweł" <n...@l...pl>

    Pewnie nie masz zainstalowego środowiska java czy coś takiego. Miałem to
    samo. Pod windows 98 chodzi, a już pod Me nie. Do XPeka też chyba trzeba
    zainstalować jave, albo aktualizacje windowsa zrobić. Pod linuksem już w
    ogóle jest matrix. Ale udało mi się też uruchomić kb24.

  • 7. Data: 2005-01-24 13:06:12
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Prawdopodobnie problem z javą. Ściągnij z www.java.com zainstaluj i
    powinno
    > chodzić.

    Jawę mam chyba jak trzeba, bo niedawno bez problemu się logowałem...
    AS

  • 8. Data: 2005-01-24 13:21:26
    Od: iron <i...@o...pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2005 22:13:31 +0100, Adam Sito napisał(a):

> [...]
    > "zaloguj", pokazuje się komunikat, że "strona nie została do końca
    > załadowana, albo ustawienia przeglądarki uniemożliwiają zalogowanie". Dodam,

    Na Mozilli Firefox dziala. Nie zauwazylem, by bylo cos "nie tak".

    --
    -= iRoN FM =-
    i...@o...pl