  • 11. Data: 2004-12-23 16:53:06
    Temat: Re: problem z ustanowieniem hipoteki (mBank) - długie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > argumenty dostarczył przecież Tegesik. To co powyżej, to wniosek - być
    > może nawet prawidłowy :-)

    Tym sposobem i argumentem NIGDZIE nie zagrzalby miejsca. Wybacz, ale to
    jest sektor uslug.
    Oczywsicie argumenty zadowolonych klientow, ktorzy dostali kredyt uznawane
    sa za malo istotne w tym przypadku?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2004-12-23 18:03:26
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > sad zażądał uzupełnieniea wniosku o m.in.
    > pełnomocnictwa osób które podpisały umowę ze strony mBanku. Takie
    > pełnomocnictwa bank złozył lecz sad stwierdził ze są niekompletne - brak w
    > tych pełnomocnictwach zapisu o upoważnieniu do zaciągania zobowiązań w
    > imieniu banku.

    Przecież bank udzielając kredytu nie zaciąga zaobowiazana. Wiec jezeli tak
    dosłownie była argumentacja to jest ona błędna.

    Darek

  • 13. Data: 2004-12-27 06:58:46
    Od: " tegesik" <t...@g...pl>

    Darek <0...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przecież bank udzielając kredytu nie zaciąga zaobowiazana. Wiec jezeli tak
    > dosłownie była argumentacja to jest ona błędna.

    niekoniecznie
    bank zobowiazuje mi się udzielic kredytu czyli zadysponować pieniędzmi banku
    i przleać je na konto spółdzielni. i teraz kwestia jest czy te osoby które
    to zobowiązanie podpisały miały prawo to zrobić. według Sądu z dokumentów to
    nie wynika a według Banku- tak

    pozdrawiam
    tegesik