  • 11. Data: 2008-04-27 11:04:45
    Temat: Re: Placenie za Wizz Air - czas na Diners Club
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote in message
    news:fv1mb4$ck8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale im tam chodzi o roczny PIT-3x, mówię Ci, a nie o PIT-11. Zreszta
    > przetestuj, może i się mylę. :-)

    No a na np. PIT-37 moze sie skladac kilka PIT-11 :)

    Wg. tego co pisza na WWW

    <cite>
    Jakie dokumenty należy przedłożyć w celu otrzymania klasycznej karty
    prywatnej Diners Club?

    Wnioskujący o wydanie karty zatrudnieni na podstawie umowy o pracę:
    . czytelnie wypełniony formularz wniosku w 2 egzemplarzach
    . kopia zeznania podatkowego PIT za ostatni rok z podpisaną adnotacją:
    "Potwierdzam zgodność z oryginałem przekazanym do Urzędu Skarbowego"
    . kopia wyciągów z rachunku bankowego za ostatnie 3 miesiące
    . kopia dokumentu tożsamości
    . zaświadczenie o zarobkach za ostatnie 3 miesiące

    Wnioskujący o wydanie karty prowadzący działalność gospodarczą:
    . czytelnie wypełniony formularz wniosku w 2 egzemplarzach
    . kopia dokumentu tożsamości
    . kopia wpisu do rejestru działalności gospodarczej
    . aktualny odpis REGON
    . kopia dokumentu nadania NIP
    . kopia zeznania podatkowego PIT za ostatni rok z podpisaną adnotacją:
    "Potwierdzam zgodność z oryginałem przekazanym do Urzędu Skarbowego"
    . zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płatnościach
    . zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatnościach

    opcjonalnie (zamiast zaświadczenia z ZUS i US)

    . oświadczenie o zyskach w bieżącym roku obrotowym (formularz dostarcza DC
    Polska)
    . oświadczenie o przekazaniu informacji w przypadku pogorszenia sytuacji
    (formularz dostarcza DC Polska)

    </cite>

    > Poza tym, ci z PIT-5 zawsze mieli gorzej niż ludzie na umowach o pracę! A
    > pomimo tego to wystarczyło, więc niech DC nie ubiera tego co jest teraz w
    > piórka uproszczonej procedury. Bo to żenada.

    To juz sprawa DC, wczesniej sie nie interesowalem, bo nie usmiechalo mi sie
    placenie 350 pln za karte :). A rok temu przegapilem promocje...

    MK

  • 12. Data: 2008-04-28 00:06:50
    Temat: Re: + problem z wydrukiem [OT] (was: Placenie za Wizz Air)
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marek :)" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć 666

    > no i nijak nie mozna wydrukowac potwierdzenia zakupu biletu w firefoksie
    > (komus sie udalo?).

    Poczekaj, przyślą mailem potwierdzenie w PDFie, to się ładnie wydrukuje.

    Pzdr.
    k.

  • 13. Data: 2008-05-06 18:47:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > Ja tam skorzystam z tej uproszczonej procedury... DC to ostatnia
    > organiazacja wystepujaca w Polsce, ktorej karty nie mialem :). Hehe...
    > niedawno sie pozbywalem kart... efekt jojo ;).

    No i na razie mi sie podoba :). W ubiegla srode wyslalem wniosek, dzis
    telefon ze karta juz jest wyprodukowana i pytanie o ktorej chcialbym zeby
    kurier mi ja dowiozl :). Tak wiec zejelo to 2 dni robocze (w Polsce). Tak
    wiec bede mial druga karte, ktora normalnie powinna chodzic bez zutoryzacji
    :). Ciekawe jak wypadnie akceptowalnosc z porownaniu z Amexem. Teoretycznie
    powinna byc akcoptowana we wszystkich punktach Polcardu i eService :)

    MK