  • 1. Data: 2003-07-11 17:21:54
    Temat: problemy z przelewami w czwartek mBank->PKO SA?
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    Czy ktos z Was slyszal o problemach z przelawmi miedzybankowymi w czwartek.
    Zona zrobila przelew w czwartek z Raiffaisen do PKO SA i doszlo bez
    problemu. Ja zrobilem rowniez w czwartek z mBank do PKO SA i:
    w mBank twierdza ze to PKO SA odrzucil
    w PKO SA powiedzieli ze w czwartek byla jakas awaria i generalnie byly
    problemy z przelewami.

    Czy jest szansa, ze jezeli przelew wyjdzie z mBank w poniedzialek o 6:30
    to bedzie juz na koncie do godz. 14:00?

    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 2. Data: 2003-07-11 18:37:47
    Temat: Re: problemy z przelewami w czwartek mBank->PKO SA?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    V8 wrote:
    > Czy jest szansa, ze jezeli przelew wyjdzie z mBank w poniedzialek o
    > 6:30 to bedzie juz na koncie do godz. 14:00?

    Sprawdz czy masz numer rachunku w Pekao SA wg. nowego wzoru. Stare
    odrzuca (poszukaj w archiwum - jesli przelekjesz z kreskami to bodaj
    jeszcze dojdzie)

  • 3. Data: 2003-07-18 15:36:03
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@s...bottom.of.the.post>, V8 wrote:

    > Czy jest szansa, ze jezeli przelew wyjdzie z mBank w poniedzialek o 6:30
    > to bedzie juz na koncie do godz. 14:00?

    Nie ma takiej szansy.
    Natomiast jesli wyslesz w poniedzialek przed 5:55 to owszem jest.

    Chyba ze Pekao SA dalej udostepnia wszystkie przelewy przychodzace na
    koncie dopiero pod koniec dnia ok 19-tej tak jako to kiedys robili...
    Wtedy co bys nie zrobil, to bedzie dopiero pod koniec dnia.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-07-19 12:59:20
    Od: "Bartek" <...@N...qi.pl>

    > Chyba ze Pekao SA dalej udostepnia wszystkie przelewy przychodzace na
    > koncie dopiero pod koniec dnia ok 19-tej tak jako to kiedys robili...
    > Wtedy co bys nie zrobil, to bedzie dopiero pod koniec dnia.

    niestety tak jest caly czas :(
    i nie 19 tylko 20... jeszcze gorzej!

    bartek