  • 1. Data: 2010-01-06 13:32:51
    Temat: [Multibank] - procenty na lokacie ednodniowej > niż w EB :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Co prawda tylko dla AQ, ale nie sądziłem, że kiedyś do tego dojdzie ;)

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/jednodniowa

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 2. Data: 2010-01-06 13:42:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Co prawda tylko dla AQ, ale nie sądziłem, że kiedyś do tego dojdzie ;)
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/jednodniowa

    Niestety lokata jest spięta z MultiMaxem (limit ilości bezpłatnych wypłat) a
    nie z Multikontem.

  • 3. Data: 2010-01-06 13:44:05
    Temat: Re: - procenty na lokacie ednodniowej > niż w EB :)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Sty, 14:32, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/jednod...
    4,85% bez AQ
    5,25% z AQ

    Co istotne:
    " możliwość otwarcia wielu lokat dla jednego Klienta"
    oraz
    "kapitalizacja odsetek bezpośrednio do lokaty lub na rachunek
    MultiMax"

    Kto pierwszy zrobi formularz automatycznego otwierania większej ilości
    lokat?;)

  • 4. Data: 2010-01-06 13:53:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Kto pierwszy zrobi formularz automatycznego otwierania większej ilości
    > lokat?;)

    szybko się je otwiera ;-) po otwarciu jednej pokazuje się okienko z
    opcją "otwórz lokatę/kolejną", wpisujesz kwotę, klikasz ok i po sprawie;-D

    trochę sobie takich naklikałem, wolę je od lokat w OF, które są mniej
    płynne...

    od kiedy jest 5,25%? cały czas było 5%

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-06 17:52:28
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Co prawda tylko dla AQ, ale nie sądziłem, że kiedyś do tego dojdzie ;)

    E, chyba jednak dla wszystkich, jedynie %% różne.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2010-01-06 18:30:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.01.2010 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:

    > szybko się je otwiera ;-) po otwarciu jednej pokazuje się okienko z
    > opcją "otwórz lokatę/kolejną", wpisujesz kwotę, klikasz ok i po sprawie;-D

    A w czym pomaga, gdy się ma ich więcej? Jest jakiś próg, przy którym
    wychodzi się najlepiej na zaokrągleniach, czy co?
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2010-01-06 19:59:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A w czym pomaga, gdy się ma ich więcej? Jest jakiś próg, przy którym
    > wychodzi się najlepiej na zaokrągleniach, czy co?

    w tym pomaga, że możesz mieć sporo kasy na lokatach i nie płacić podatku
    od odsetek ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-01-06 20:27:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > w tym pomaga, że możesz mieć sporo kasy na lokatach i nie płacić podatku
    > od odsetek ;-)

    Aha - no dobra, nie mam tyle oszczędności, żeby nie dać rady ręcznie ich
    rozłożyć na odpowiednią liczbę jednodniowych lokat ;-) Toż to tak z 20k
    trzeba mieć na jednej, żeby podatek zapłacić.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2010-01-06 20:39:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Aha - no dobra, nie mam tyle oszczędności, żeby nie dać rady ręcznie ich
    > rozłożyć na odpowiednią liczbę jednodniowych lokat ;-) Toż to tak z 20k
    > trzeba mieć na jednej, żeby podatek zapłacić.

    Jakieś powyżej 15kzł i można wpaść w podatek (i to od razu 40%)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-01-06 20:46:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Mariusz" <e...@n...op.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87ljgbmk8s.fsf@alfa.kjonca...

    > E, chyba jednak dla wszystkich, jedynie %% różne.
    Ale tylko dla AQ 5.25 > 5.05

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats