  • 11. Data: 2009-04-11 10:15:12
    Temat: Re: prof. Balcerowicz milczy...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dlaczego glownym argumentem eurooszolomow jest zawsze Bialorus?

    D.

  • 12. Data: 2009-04-11 11:10:17
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Dieter napisał:

    > Dlaczego glownym argumentem eurooszolomow jest zawsze Bialorus?

    A nie Białystok, Białogard, Biała Podlaska albo Bohnia

    --
    A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki. Jan Izydor Sztaudynger

  • 13. Data: 2009-04-11 11:30:33
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> pisze:

    > Dlaczego glownym argumentem eurooszolomow jest zawsze Bialorus?
    >
    > D.

    Bo sporo innych porównań byłoby gorzej niż "nieprzekonywujące"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    O trzy rzeczy trzeba się modlić:

  • 14. Data: 2009-04-11 13:17:04
    Od: normund <n...@g...com>

    On 10 Kwi, 23:11, " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Jeśli nie Unia to może jakiś sojusz z Łukaszenką, którym tak się zachwycałeś?

    A moze im odpowiada to, ze kazdy ma prace i maja wlasny przemysl i
    banki?

    I w ktorym polskim miescie jest tak czysto?

    http://englishrussia.com/?p=2052

  • 15. Data: 2009-04-11 13:36:13
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 11 Apr 2009 06:17:04 -0700 (PDT), normund <n...@g...com>
    wrote:

    >A moze im odpowiada to, ze kazdy ma prace i maja wlasny przemysl i
    >banki?

    "Położymy płasko uszy, pysk na kłódkę, ogon w ruch, skowyt niech się
    tłucze w duszy, kasza niech napełnia brzuch."
    Ot, tak mi się skojarzyło.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 16. Data: 2009-04-11 15:01:37
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    normund <n...@g...com> pisze:

    > A moze im odpowiada to, ze kazdy ma prace i maja wlasny przemysl i
    > banki?
    >
    > I w ktorym polskim miescie jest tak czysto?
    >
    > http://englishrussia.com/?p=2052

    Nie oddamy prawa do 20%+ bezrobocia (jak za Akcji Wyborczej Solidarność)
    które Lech Wałęsa robotnikom ofiarnie wystrajkował od komuny! ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie ma władcy, który by umiał ład na zawsze zaprowadzić,

  • 17. Data: 2009-04-11 15:19:33
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "normund" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > I w ktorym polskim miescie jest tak czysto?
    > http://englishrussia.com/?p=2052

    LOL. Też mogę zrobić kilkanaście "tendencyjnych" zdjęć z różnych stron
    Polski i zadać podobne pytanie.

  • 18. Data: 2009-04-11 15:23:58
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie oddamy prawa do 20%+ bezrobocia (jak za Akcji Wyborczej Solidarność)
    > które Lech Wałęsa robotnikom ofiarnie wystrajkował od komuny! ;-)

    Nie no panowie, twierdzenia jakoby TW Bolek nam coś "wystrajkował" jest
    troszkę śmieszne:

    Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID325045277,index
    .html

    " [...] Jak już pisałem, nie mam zamiaru specjalnie zajmować się p.Lechem
    Wałęsą - nie dlatego, że to był agent SB, lecz dlatego, że jest to kompletne
    zero. Zawsze tylko bredził i bredził (wczoraj oświadczył: "Oczyszczę się - i
    dostanę znów Nobla!"). Nawet ukraść kompromatów ze swojej teczki nie umiał
    inteligentnie.
    Ludzie wychowani w kulcie "władzy klasy robotniczej" uparli się widzieć w
    Nim nieledwie geniusza. Nie mam pojęcia, dlaczego.
    Ja p.Wałęsą nie byłem zauroczony nawet przez minutę. Co prawda: lepsze
    kompletne (i skorumpowane...) zero, niż inteligentny (a nie daj Boże jeszcze
    uczciwy!) lewicowiec. Dlatego na te (patrz niżej) poczynania SB patrzę ze
    zrozumieniem. Kluczowe dla historii Polski jest dowiedzenie się: w którym
    momencie bezpieka, uważająca (i słusznie!) KSS KOR za głównego wroga
    Polski - nieoczekiwanie dopuściła do rozmów w Magdalence eksponentów
    "Wielkiego Wschodu", czyli Jacka Kuronia i Adama Michnika - i postanowiła
    oddać im władzę w Polsce.
    To nastąpiło w ciągu dwóch dni, między 13 a 15 września 1988. Co się wtedy
    stało?
    P.Mieczysław F. Rakowski twierdzi, że euro-lewica obiecała duże pieniądze...
    Wróćmy do tematu. Gdy byłem we wrześniu 1981 roku w Gdańsku działacze WZZ
    tłumaczyli mi, że oni przecież wiedzieli, że był agentem bezpieki - ale w
    momencie wyboru na szefa Komitetu Strajkowego forowała go taka liczba
    agenciaków, że nie dali rady. A po kilku dniach było już za późno: stał się
    SYMBOLEM - i był nie do ruszenia.
    Spasowali.
    Proszę zdać sobie sprawę z potęgi aparatu bezpieki, który w ciągu kilku dni,
    dysponując środkami masowego przekazu i siecią 300.000 TW zrobił z p. Wałęsy
    IDOLA MAS.
    Nie wiedziałem jednak, jakie siły była gotowa uruchomić bezpieka, by raz
    ulokowanego na szczycie wielomilionowego ruchu swojego człowieka - na tej
    pozycji utrzymać.Tego dowiedziałem się z dokumentów zebranych w książce
    pp.Cenckiewicza i Gontarczyka:

    Nr 18

    1981 luty 21, Warszawa - Plan działań przygotowany przez Departament III "A"
    MSW w razie pozbawienia Lecha Wałęsy funkcji przewodniczącego KKP NSZZ
    "Solidarność"l

    Warszawa, dnia 21 II 1981 r.
    TAJNE SPEC[jalnego] ZNACZENIA

    KONCEPCJA przygotowania i realizacji działań na przypadek wykonania zamiaru
    eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność" przez KSS
    KOR i elementy "ekstremistyczne"

    OPRACOWANO w Wydz[iale] III Dep[artamentu] III-A [MSW]

    Źródło: IPN 0236/277, t. 2, k. 208-211, oryginał, mps.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-04-11 15:31:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > OPRACOWANO w Wydz[iale] III Dep[artamentu] III-A [MSW]
    >
    > Źródło: IPN 0236/277, t. 2, k. 208-211, oryginał, mps.
    > [...]".

    To zwykły figurant podstawiony przez bezpiekę, który nawet w bucie nie mógł
    kiwnąć bez pozwolenia swoich oficerów prowadzących (Wachowskiego itp...).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2009-04-11 15:53:13
    Temat: pl.biznes.wgpw: NTG Wałęsa [was: prof. Balcerowicz milczy...]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> pisze:

> [...]
    > dostanę znów Nobla!"). Nawet ukraść kompromatów ze swojej teczki nie umiał

    "Prawo do 20%+ bezrobocia" jest jeszcze (marginalnie) w temacie grupy
    pl.biznes.wgpw. Ocena *czysto polityczna* Lecha Wałęsy bez nawiązywania
    do giełdy i gospodarki nie jest już w temacie grupy i nadaje się na
    pl.soc.polityka

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie szata czyni bonzę.