  • 1. Data: 2009-08-19 10:01:49
    Temat: prognoza na dzisiejsza sesje
    Od: "jarekz35" <j...@g...pl>

    Witam,
    chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
    sesji

  • 2. Data: 2009-08-19 10:34:02
    Temat: Re: prognoza na dzisiejsza sesje
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarekz35" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
    > sesji
    > Pozdrawiam

    Szansa na "niagarę" jak złamiemy ostatnie dołki.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-19 10:40:26
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dombrek pisze:
    > Użytkownik "jarekz35" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szansa na "niagarę" jak złamiemy ostatnie dołki.

    Może jednak powrót do górnej bandy ?

    RM.

  • 4. Data: 2009-08-19 11:00:13
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Aug 19, 12:01 pm, "jarekz35" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
> [...]

    Wszystko zależy od tego co się wydarzy za oceanem. Raczej nie będzie
    mniej niż 2010 ani więcej niż 2030.

  • 5. Data: 2009-08-19 11:00:45
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> sesji

    > Może jednak powrót do górnej bandy ?

    Możemy troszkę pójść do góry bo dane o produkcji przemysłowej powinny być
    trochę lepsze od oczekiwań. Ale to o 14-stej. A dalej pójdziemy tak jak
    Stany nam zagrają ;-)

  • 6. Data: 2009-08-19 11:48:22
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Może jednak powrót do górnej bandy ?
    >
    > RM.

    Może być i powrót. Ja póki co jestem L, a po złamaniu dołków reverse. Więc
    mi wszysto pasi, byle w jednym mocnym kierunku.
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-08-19 12:07:46
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Możemy troszkę pójść do góry bo dane o produkcji przemysłowej powinny być
    > trochę lepsze od oczekiwań. Ale to o 14-stej. A dalej pójdziemy tak jak
    > Stany nam zagrają ;-)

    Jednak wcale nie były lepsze, były dużo gorsze. Marnie to widzę.

  • 8. Data: 2009-08-19 14:30:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "jarekz35" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > chciałbym poznać Wasze prognozy odnośnie WIG20 na ciag dalszy dzisiejszej
    > sesji

    3500

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/