  • 1. Data: 2009-01-26 11:41:03
    Temat: program do AF
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Witam.

    Zna ktoś jakiekolwiek oprogramowanie do analizy fundamentalnej? Głównie
    chodzi mi o analize hurtem wszystkich spółek - na zasadzie: pokaż wszystkie
    spółki, które spełniają takie a takie warunki - jest coś takiego? Podaje się
    parametry (wskaźniki, cene, itp) a na wyjściu dostaje się przefiltrowaną
    listę spółek posortowaną wg danego kryterium?
    Prosta aplikacja.

    Może być płatna lub darmowa, ważne, aby była dobra.

    Pozdrawiam.

    M.

  • 2. Data: 2009-01-26 17:46:08
    Temat: Re: program do AF
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Może być płatna lub darmowa, ważne, aby była dobra.

    Excel - płatny, ale niedrogi obecnie i najlepszy z możliwych.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-01-26 21:34:30
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości
> [...]
    | listę spółek posortowaną wg danego kryterium?
    | Prosta aplikacja.
    |
    | Może być płatna lub darmowa, ważne, aby była dobra.

    e..tam ..

    Dwa biura maklerskie korzystają z aplikacji CAIT: BOS i DnbNord- pełne
    notowania, komunikaty ESPI i PAP, wykresy czyli AT ze wskaźnikami, AF*, własny
    portfel aktualizowany zgodnie z notowaniami, b. szczegółowa statystyka - tez
    jest aktualizowana albo w danym okresie albo, jak ktoś chce, to na dany moment
    czasowy :)
    *AF - wewnętrzny module TSG -
    AF: można wybierać wg okresu - np. wybrane spółki z danymi za III Q danego roku,
    lub tez półrocze albo rok; wskaźniki wyliczają się automatycznie na podstawie
    cen w danym momencie sesji.
    Można tez oglądać wszystkie historyczne dane jednej spółki.

    Wersja 5.0 powinna tym razem zaspokajać nawet najbardziej wyszukane wymagania ;)

    pozdrówka :)
    Barbara

  • 4. Data: 2009-01-27 01:07:58
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | Można tez oglądać wszystkie historyczne dane jednej spółki.
    |
    | Wersja 5.0 powinna tym razem zaspokajać nawet najbardziej wyszukane wymagania

    zapomniałam dodać, że AF pozwala na generowanie arkusza/skoroszytu xls
    zawierającego wszystkie zakładki !
    B.