  • 1. Data: 2005-01-26 17:23:22
    Temat: program do zadrukowywania formularzy
    Od: "condom" <c...@p...onet.pl>

    czy istnieje jakis darmowy programik do zadrukowywania formularzy wplat na
    konto? nie chodzi mi o drukowanie pelnych formularzy (kolorowych) bo to
    straszna strata atramentu ale zeby wrzucic czysty formularz do drukarki
    (taki jak na poczcie) wydrukowac na nim dane do przelewu i potem zrobic to
    samo na innych odcinkach. widzialem jakis pakiet "przelewy 2004" ktory to
    potrafi ale niestety duzo kosztuje, a wersja trial dziala tylko 14 dni...

    condom

  • 2. Data: 2005-01-26 17:43:12
    Temat: Re: program do zadrukowywania formularzy
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *condom*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    http://programy.onet.pl/76,79,8984,programy.html ?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-01-26 18:38:14
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    condom napisał(a):
    > czy istnieje jakis darmowy programik do zadrukowywania formularzy wplat na
    > konto?

    Zobacz Druki IPS http://www.pity.pl/druki/#skok1

    Michał

  • 4. Data: 2005-01-26 18:50:26
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > http://programy.onet.pl/76,79,8984,programy.html ?

    "jest do przetestowania w pełnej wersji 30 dniowej
    licencja jest płatna i kosztuje 61 zł"
    Czyli nie darmowy.

    pozdrawiam
    Ralf