  • 11. Data: 2010-03-22 20:05:00
    Temat: Re: program online
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > demo ma pelna funkcjonalnosc (zwlaszcza jesli chodzi o bezpieczenstwo)?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    hmmm... i tak i nie, w demo chodzi głównie o pokazanie funkcjonalności a
    nie zabezpieczeń systemu.

  • 12. Data: 2010-03-22 20:06:26
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > konkretnie to najpierw popraw bledy ortograficzne...

    nikt nie jest doskonały ... ale chętnie dowiem się gdzie one są ;-)

    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. a duzo masz tych klientow;)?

    re ps: trochę mam

  • 13. Data: 2010-03-25 11:01:19
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:

    > nikt nie jest doskonały ... ale chętnie dowiem się gdzie one są ;-)

    > re ps: trochę mam

    zdefiniuj troche ;)

    a serio to w ktorym z przedzialow ...<10<100<1000<...

    konkretna wartosc mnie nie interesuje bardziej rzad wielkosci

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2010-03-25 11:16:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:

    > hmmm... i tak i nie, w demo chodzi głównie o pokazanie funkcjonalności a
    > nie zabezpieczeń systemu.

    w takich systemach liczy sie

    1.bezpieczenstwo
    <dlugo... dlugo nic>
    2.funkcjonanosc
    3.szybkosc
    4.cala reszta

    dokladnie w takiej kolejnosci.

    jezeli nie moge stwierdzic czy sytem jest bezpieczny to logiczna
    konsekwecja jest nie przekazywanie do takiego systemu danych wrazliwych.

    moze gdybys udostepnil demo systemu w wersji w jakiej on pracuje w
    warunkach rzeczywistych, pozyskal bys wiecej klientow.

    napisze w prost - mam dostep do systemu zarzadzania via www ktory
    pokrywa sie ideowo z Twoim systemem ale miazdzy Twoj produkt. i nie
    jestem w stanie go sprzedac tylko dlatego, ze jak ludzie widza ze cos
    jest w sieci to znaczy ze jest ogolnie dostepne...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. ostatni akapit nie jest subiektywna ocena Twojej pracy, zwlaszcza ze
    wiem ile pracy musiales, w to co zrobiles, wlozyc. mozesz mi wierzyc
    albo i nie, ale jeszcze duzo pracy przed Toba. powodzenia!

  • 15. Data: 2010-03-26 19:58:21
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem w stanie go sprzedac tylko dlatego, ze jak ludzie widza ze cos
    > jest w sieci to znaczy ze jest ogolnie dostepne...

    z kontekstu wnoszę że mam doczynienia z konkurencją ... pozwolisz że
    Twoje pytania zostawię bez komentarza.

    a odpowiedź na temat bezpieczeństwa znajdziesz na stronie www.elaboro.pl

  • 16. Data: 2010-03-26 19:59:13
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

  • 17. Data: 2010-04-27 21:12:19
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Elab pisze:

    > z kontekstu wnoszę że mam doczynienia z konkurencją ... pozwolisz że
    > Twoje pytania zostawię bez komentarza.

    no nie ma sprawy - narazie jednak i przez najblizszy czas nie bede z
    Toba konkurowal. zreszta soft do ktorego mam dostep nie nalezy do mnie i
    jest sprzedawany poza granicami pl:).

    bardziej mnie interesowalo czy Ci sie to oplaca czy wychodzisz na
    swoje:) ale oki nie bede naciskal.

    ze swojej strony moge tylko dodac ze projek ciekawy i ma potencjal.

    powodzenia zycze
    i pozdrawiam
    SlawcioD