  • 1. Data: 2002-07-01 14:48:48
    Temat: promocja kred. hip. w ING B. Slaskim - opinie ...
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl>

    Witam,

    Rozwazam wziecie kredytu hipotecznego w ING BS - do 15 lipca maja tam
    promocje, ktora polega na bezplatnym rozpatrzeniu wniosku oraz mozliwosci
    przewalutwania bez dodatkowych oplat (dowolna ilosc razu, okres rozpatrzenia
    wniosku 2 tygodnie ...), prowizja za udzielenie kredytu 1%. W dodatku jako
    udokumentowanie 20% wklady wlasnego wystarczy wyciag z konta na ktorym
    widnieje odpowiednia kwota (to mnie akurat smieszy, bo wystarczy na chwile
    pozyczyc pieniadze, zrobic wyciag dla banku-kredytodawcy i potem pieniadze
    oddac ...). Minus to tona papierow, ktora trzeba zgromadzic ...
    To, co mnie zastanawia, to marza, ktora bank dolicza do oprocentowania przez
    caly okres kredytowania - procent jest wyliczanyh z 3-miesiecznego WIBORu,
    np. obecnie oprocentowanie w PLN wynosi 10,39% + 2,20% marzy, dla USD 2,30%
    + 3,20% marzy (przy walucie biora kurs sprzedazy w ING BS).

    Czy to jest Waszym zadaniem dobra oferta ??? I jak jest z ta marza -
    pierwszy raz sie spotykam, ze oprocentowanie jest rozbite na dwa skladniki
    Licze na jakies glosy ... - nie mam pojecia o kredytach :( a czasu jest malo
    promocje przedluzono do 15 lipca ...).

    Pozdrawiam,

    Goldoni

  • 2. Data: 2002-07-01 16:11:35
    Temat: Re: promocja kred. hip. w ING B. Slaskim - opinie ...
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Goldoni" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to jest Waszym zadaniem dobra oferta ??? I jak jest z ta marza -
    > pierwszy raz sie spotykam, ze oprocentowanie jest rozbite na dwa skladniki

    Tak jest i w innych bankach. To jest dobre rozwiązanie dla klienta, bo ma
    jasny układ co do wysokości oprocentowania.
    Wibor ustalany jest przez rynek, a bank daje do tego stałą marżę.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-02 06:19:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 1 Jul 2002 16:48:48 +0200, "Goldoni" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >przewalutwania bez dodatkowych oplat (dowolna ilosc razu, okres rozpatrzenia

    Niesmailo zwroce tylko uwage, ze np w Multi bez jakiejkolwike promocji
    nie ma prowizji za rozpatrzenie wniosku ani przewalutowanie :-)

> [...]
    >np. obecnie oprocentowanie w PLN wynosi 10,39% + 2,20% marzy, dla USD 2,30%
    >+ 3,20% marzy (przy walucie biora kurs sprzedazy w ING BS).

    IMHO nie jest to specjalnie oprocentowanie.

> [...]
    >Licze na jakies glosy ... - nie mam pojecia o kredytach :( a czasu jest malo

    Podejmowanie takich powaznych decyzji w pospiechu to chyba nie jest
    najlepszy pomysl.
    Na Twoim miejscu bym spokojnie przeanalizowal wiele ofert bez
    kierowania sie chwilowa promocja.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-07-02 06:55:01
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepszy pomysl.
    > Na Twoim miejscu bym spokojnie przeanalizowal wiele ofert bez

    Święte słowa :)). Ja szukałem kredytu mieszkaniowego prawie dwa miesiące. I
    w końcu 7 maja, w dzień uruchomienia Planów Finansowych w MultiBanku
    zdecydowałem gdzie wziąć kredyt - właśnie w Multi.
    Fakt, że prowizja jest wyższa - 2%, ale jest to koszt jednorazowy i o ile
    nie bierzesz kredytu na 5 lat, to przy 20-letnim kredycie można go (z bólem,
    ale) pominąć. W tej chwili na dzieńdobry masz dużo niższe oprocentowanie
    kredytów, czy chcesz w PLN, czy w USD, czy w CHF.

    Pozdrawiam
    Janusz

    P.S. Nie wiem jak jest w ING, ale w Multi możesz zarządzać kredytem przez
    Internet. Właśnie parę dni temu spłaciłem sobie pierwsze 50 CHF jako
    nadpłata :)).

    Janusz

  • 5. Data: 2002-07-02 10:41:18
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:afrifr$l48$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > ale) pominąć. W tej chwili na dzieńdobry masz dużo niższe oprocentowanie
    > kredytów, czy chcesz w PLN, czy w USD, czy w CHF.

    A w PKO BP: w PLN - od 10,44 %
    w USD - od 4,84 %
    prawda, że przyzwoicie?