  • 1. Data: 2010-03-30 08:46:02
    Temat: proponowane innowacje dla PKO BP
    Od: z...@o...pl

    myślę że awans dr Michała to dobra okazja
    by porozmawiać o innowacjach technicznych
    które chcielibyśmy zobaczyć w PKOBP

    ogólnie, rzut oka na ipko: pierwsze wrażenie to jest
    to jakaś dużo mniej zaawansowana wersja inteligo

    osoby lepiej ode mnie zapoznane z systemem ipko
    też może mają jakieś uwagi, co ulepszyć

    ja np. chciałbym jakiejś alternatywy dla zdrapki ipko
    ale raczej nie haseł sms (boję się że bank da opłatę)

    co by nie mówić, bank pkobp ma placówki, dużo placówek,
    nadawałby się do duużej ilości przelewów internetowych
    (w sensie: wpłata w NAJBLIŻSZYM banku, a potem seria
    przelewów z własnego komputera), ale "aż" 5 zdrapek
    możliwych do zamówienia to naprawdę za mało.

    Może na początek ktoś zmieniłby w systemie taki mały
    drobiazg: klient nie musiałby prosić się o zwiekszenie
    ilości zdrapek, sam wpisywałby liczbę od 1 do 99

  • 2. Data: 2010-03-30 13:15:56
    Temat: Re: proponowane innowacje dla PKO BP
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3...@n...onet.pl
    > myślę że awans dr Michała to dobra okazja
    > by porozmawiać o innowacjach technicznych
    > które chcielibyśmy zobaczyć w PKOBP

    Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo. W końcu to Inteligo
    wyciągnęło ich z technicznej mizernoty (przynajmniej jeśli chodzi o
    bankowość internetową). Niech teraz pozwolą mu się stać się samodzielne.
    Może jakaś fajna karta kredytowa?

    Z technicznych to nic mi do głowy nie przychodzi. Oprócz tego, że całe PKO
    BP powinno się utechnicznić. Jak widzę ile oni makulatury produkują przy
    zwykłej wpłacie ustnej albo założeniu lokaty, to aż mi żal tych drzew.

  • 3. Data: 2010-03-30 18:23:09
    Od: z...@o...pl

    > Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo.

    ja postuluję (a dr Michał niech sobie zanotuje):

    1) rachunki walutowe inteligo
    2) obsługa gotówkowa tych rachunków walutowych
    3) konto firmowe Inteligo dla spółek handlowych (nie tylko cywilnych)

  • 4. Data: 2010-03-30 20:07:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-30 20:23, z...@o...pl wrote:
    > 3) konto firmowe Inteligo dla spółek handlowych (nie tylko cywilnych)

    znaczy nie tylko osobowych, ale tez kapitalowych? z o.o. pewnie zawsze
    sie da zrobic - ale pewnie bez obslugi kredytowej.

    Z tego co wiem - w koncu za jakis czas ma nastapic relaunch Inteligo. Co
    prawda sam o tym pisze od maja 2008 roku ;) no ale.

  • 5. Data: 2010-03-30 20:12:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Z tego co wiem - w koncu za jakis czas ma nastapic relaunch Inteligo. Co
    > prawda sam o tym pisze od maja 2008 roku ;) no ale.

    gwarantujesz, że nie spieprzą tego co tak dobrze działa?

  • 6. Data: 2010-03-30 20:32:53
    Od: z...@o...pl

    > znaczy nie tylko osobowych, ale tez kapitalowych? z o.o.
    > pewnie zawsze sie da zrobic - ale pewnie bez obslugi kredytowej.

    konkretnie chodzi o umowe rachunku bankowego dla spółki jawnej
    oraz umowe rachunku bankowego dla spółki komandytowej.

    Obie formy spółek osobowe mają tylko zdolność prawną ale nie
    mają osobowości prawnej (odpowiednikiem zarządu są wspólnicy).

    dziwi mnie że inteligo podpisuje umowy ze spółkami cywilnymi
    a z jawnymi nie chce. Spółka cywilna to takie "czort wie co"
    nie ma podmiotowości ani osobowości. Pod względem prawnym
    spółka jawna oznacza bardziej klarowne rozwiązanie.

    Łatwiej bym zrozumiał jakiś bank, który obsługiwałby
    spółki jawne, a do spółek cywilnych okazywał niechęć.

    czyżby Inteligo przed laty zatrudniło prawnika pozyskanego
    ze SKOK?

  • 7. Data: 2010-03-30 20:41:49
    Od: z...@o...pl

    > ja postuluję (a dr Michał niech sobie zanotuje):

    4) rachunki walutowe osobiste i firmowe w CZK
    5) obsługa GOTÓWKOWA rachunkow w CZK, przynajmniej
    w dolnośląskiem, w powiatach graniczących z Czechami

    uzasadniam: jeśli dążycie do osiągnięcia przewagi
    konkurencyjnej, to podaję wam "na tacy" zupełnie
    niezagospodarowane pole. Żaden bank w PL nie ma
    obsługi walutowej w koronach czeskich, mimo że (w mojej
    okolicy przynajmniej) jest to często używana waluta.

    przypuszczam, że koszt obsługi gotówkowej CZK jest
    porównywalny z obsługą gotówkową EUR albo USD a
    będzie to coś, co może przekonać wiele małych firm.

  • 8. Data: 2010-03-30 21:42:22
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam
    W dniu 2010-03-30 15:15, corner pisze:

    > Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo. W końcu to Inteligo
    > wyciągnęło ich z technicznej mizernoty (przynajmniej jeśli chodzi o
    > bankowość internetową). Niech teraz pozwolą mu się stać się samodzielne.

    Na poczatek proponuje polikwidowac absurdy w oplatach zachecajace
    klientow do skorzystania z konkurencji, np. kupujac przez Inteligo
    jednostki funduszy PKO place prowizje za nabycie. Jezeli jednostki tego
    samego funduszu kupie przez konkurencyjny mBank to prowizji nie ma.

    Duza zaleta Inteligo sa darmowe bankomaty PKO BP. Wlasciwie to glowny
    powod dla ktorego mam tam konto dodatkowe. Tyle, ze coraz wiecej bankow
    wprowadza darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow w Polsce. Proponuje by
    w Inteligo tez byly darmowe bankomaty ale z ograniczona liczba wyplat w
    miesiacu (np. 2 wyplaty z dowlnego bankomatu plus darmowe z PKO BP). Bo
    jak konkurencja udostepni takie wyplaty to strace ostatni powod by miec
    tam konto:)

    Moze stworzcie w Inteligo odpowiednik SFT z mB? Fundusze pewnie by sie
    dalo te same namowic na brak oplat. A tak by byla konkurencja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2010-03-30 22:01:44
    Od: z...@o...pl

    > ja np. chciałbym jakiejś alternatywy dla zdrapki ipko
    > ale raczej nie haseł sms (boję się że bank da opłatę)

    czy można będzie doczekać się kiedyś wersji "biznesowej"
    inteligo (górującej nad zwykłym inteligo tak, jak
    ipko biznes góruje nad zwykłym osobistym ipko)?

  • 10. Data: 2010-04-01 11:56:19
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

    - historia przelewów wysyłanych do konkretnego odbiorcy z listy
    zdefiniowanych odbiorców lub płatności.
    - Ustanowienie doładowania telefonu komórkowego jako płatność.
    - Przesyłanie wyciągów przez bank na maila pierwszego każdego miesiąca

    - NIE ROBIENIE PRZERW KONSERWACYJNYCH W NOCY OSTATNIEGO DNIA MIESIĄCA!!!!

    Kurde, gdy ktoś nie zrobi przelewu pierwszego dnia bo była przerwa, to
    zrobi drugiego. A jak nie zrobi ostatniego dnia miesiąca, to po ptokach
    - faktura nie wejdzie w koszty w tym miesiącu.

    $tipa