  • 1. Data: 2009-05-25 15:06:29
    Temat: prosba o podpowiedz - platnosci karta z zagranicy
    Od: wojtek <w...@l...polska.pl>

    witam,

    mam następujące łamigłówkę do rozwiązania:
    szukam sposobu na umożliwienie uczestnikom międzynarodowej konferencji
    płatności wpisowego za pomocą kart kredytowych. poszukuję w związku z
    tym prostej i niezbyt drogiej metody rozwiązania tego zadania.
    skorzystanie z usług jakiejś agencji turystycznej i płacenie online
    raczej odpada bo trochę za dużo sobie za to liczą.
    ale może byłoby to możliwe za pośrednictwem banku - uczestnik przesyła
    np. faksem dane swojej karty wraz ze zgodą na obciążenie jej określoną
    kwotą,a bank przelewa tę kwotę na moje konto a sam rozlicza się z
    bankiem wystawiającym kartę?
    wiem, że w cywilizowanych krajach coś takiego jest możliwe. ale od banku
    w którym mam konto usłyszałem, że nie jest to możliwe. może jednak w
    którymś banku jest?
    a może za pomocą PayPal da się to zorganizować. można przecież powiązać
    kartę z rachunkiem PayPal.
    ale czy można bez jakichś większych problemów po prostu przesłać kasę?

    jakieś inne pomysły?
    przelewy na konto są opcją płatności ale uczestnicy woleli by jednak
    płacić kartami.

    z góry dziękuję za konstruktywne uwagi ;)

    pzdr,
    wojtek

  • 2. Data: 2009-05-25 15:13:56
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    wojtek pisze:

> [...]

    > kartę z rachunkiem PayPal.
    > ale czy można bez jakichś większych problemów po prostu przesłać kasę?

    Paypal, www.platnosci.pl www.dotpay.pl www.payu.pl
    Popatrz - moze ktores ci przypasuje

    Ale licz sie z tym ze 2-3% transakcji zabierze posrednik.
    Taniej nie znajdziesz raczej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-26 09:43:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Może speed od Aliora? https://www.speed.aliorbank.pl

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-05-27 07:53:10
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > a może za pomocą PayPal da się to zorganizować. można przecież powiązać
    > kartę z rachunkiem PayPal.

    mozna, tyle ze wtedy Twoj klient musi sie rejestrowac w Paypal jesli jeszcze
    tam nie ma konta, musi aktywowac karte itp. - czyli trwa, jest czasochlonne
    itp.

    > ale czy można bez jakichś większych problemów po prostu przesłać kasę?
    > jakieś inne pomysły?
    > przelewy na konto są opcją płatności ale uczestnicy woleli by jednak
    > płacić kartami.

    np. w dotpay.pl masz gotowe narzedzia do tego - albo wstawiasz na strone www
    konferencji gotowe okienko, w ktorym placacy wpisuje dane i placi, mozesz
    rowniez wygenerowac sobie odpowiedni link i przeslac go mailem do placacego

    Pozdr.,
    Pio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4107
    (20090527) __________