  • 1. Data: 2004-02-17 11:04:11
    Temat: prośba o radę kredytową
    Od: maxxx <...@t...pl>

    Chciałbym Was prosić o radę. Po babci odziedziczyłem mieszkanie, lecz pozostało ono
    jeszcze do wykupienia od spółdzielni - 25000 PLN. Wtedy dopiero będzie można dokonać
    darowizny na mnie. Babcia przeprowadza się do innego mieszkania. Po wykupie muszę
    jeszcze je wyremontować. W sumie potrzebujemy ok. 45 - 50 tysięcy, lecz do momentu
    wykupu i przeniesienia własności nie mam zabezpieczenia, poza stałymi i pewnymi
    dochodami ok. 2 700 netto / miesięcznie. Jak to sfinansować? Dzięki za radę?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-17 20:56:57
    Temat: Re: prośba o radę kredytową
    Od: "pawel" <m...@p...onet.pl>

    >ciach<
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>
    babcia wykupuje mieszkanie od spoldzielni i w tym samym dniu dokonuje darowizny
    na ciebie, wiec stajesz sie wlascicielem mieszkania, pod ktorego zabezpieczenie
    mozesz zaciagnac kredyt. wysokosc kredytu zalezy oczywiscie od twojej zdolnosci
    kredytowej, jak i od wartosci rynkowej mieszkania(ktorej nie podales). jezeli
    chodzi o zakup mieszkania od spoldzielni 25000 to oczywiscie musisz znalezc
    instytucje finansowa w ktorej pracownik wykaze troszke checi i ruszy dupe do
    urzedu miejskiego razem z twoja babcia i przelewem na kwote 25000 w celu
    potwierdzenia zawarcia transakcji. mozna rowniez sprobowac negocjowac z
    miastem, ze babcia staje sie wlascicielem mieszkania a zaplata na konto miasta
    nastapi przelewem po 3 dniach.
    pozdr
    Pawel

  • 3. Data: 2004-02-17 21:10:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maxxx" <...@t...pl> napisał w wiadomości

    Spróbuj kredyt na babcię, który Ty poręczysz - jeśli babcia na to pójdzie.