  • 1. Data: 2003-07-02 06:06:55
    Temat: provident? ma ktos doświadczenie?
    Od: "piotrek" <r...@o...pl>

    czesc ma ktos doswiadczenie z ta firma? potrzebuje na gwalt pieniedzy, jak
    jest ze splata pozyczki do tygodnia? naliczaja procent? czy nie jak sie odda
    .
    dzieki z gory

  • 2. Data: 2003-07-02 06:21:14
    Temat: Re: provident? ma ktos doświadczenie?
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "piotrek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czesc ma ktos doswiadczenie z ta firma? potrzebuje na gwalt pieniedzy, jak
    > jest ze splata pozyczki do tygodnia? naliczaja procent? czy nie jak sie
    odda

    Facet widziales firme pozyczajaca na lichwiarski procent, ktora da Ci kase
    na tydzien za darmo ?

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-07-02 07:03:07
    Temat: Re: provident? ma ktos do?wiadczenie?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    Cóż, wakacje się zaczynają:)

  • 4. Data: 2003-07-02 07:15:54
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bdttl9$m9l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "piotrek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > odda
    >
    > Facet widziales firme pozyczajaca na lichwiarski procent, ktora da Ci kase
    > na tydzien za darmo ?

    I tu facet nie masz racji, biorąc pożyczkę w Providencie masz 10 dni na
    rozmyślenie się i możesz oddać bez żadnych opłat.

    Jedyny minus, że taki myk może się powieść raz, później PROVIDENT już ci nie
    pożyczy.

  • 5. Data: 2003-07-02 07:27:28
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > rozmyślenie się i możesz oddać bez żadnych opłat.
    >
    > Jedyny minus, że taki myk może się powieść raz, później PROVIDENT już ci

    Wybacz, ale nieuwierze w 'bez zadnych oplat'. I tak sobie ten agent bedzie
    jezdzil wte i wewte za zupelna darmoche ?
    Jak jest z prowizja za udzielenie kredytu ?
    I czy wogole da sie zwrocic kase w ciagu tych 10 dni czy jest to tylko punkt
    na papierze ?

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2003-07-02 07:46:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Wybacz, ale nieuwierze w 'bez zadnych oplat'. I tak sobie ten agent
    > bedzie jezdzil wte i wewte za zupelna darmoche ?

    W takim przypadku pewnie tak :)
    Chyba że ma prowizję "od sztuki" bez uwzględnienia zwrotów.

    > I czy wogole da sie zwrocic kase w ciagu tych 10 dni czy jest to
    > tylko punkt na papierze ?

    Musi się dać - zastosowanie mają przepisy mówiące o tym, że konsument
    może odstąpić od umowy jeśli ta została zawarta poza siedzibą firmy. Nie
    potrafię niestety wskazać paragrafu. Natomiast Provident musi to jakoś
    umożliwić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-02 08:05:28
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bdu2gu$4fe$...@f...acn.pl,
    niejaki(a): Piotr Grzegorz Skowronski z adresu
    <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > może odstąpić od umowy jeśli ta została zawarta poza siedzibą firmy.
    > Nie potrafię niestety wskazać paragrafu. Natomiast Provident musi to

    Niekoniecznie 10 dni i niekoniecznie musi umożliwić . Polecam lekturę
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=49
    po wyszukaniu - prawo do odstąpienia od umowy - to tak dla ułatwienia
    znalezienia na stronie .
    Praktycznie ciężko jest z tego przywileju skorzystać w przypadku umów
    zawieranych na odległość i szczególnie przysyłanych pocztą a nie wiem jak
    jest w providencie .

    oporek2

  • 8. Data: 2003-07-02 08:52:19
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Praktycznie ciężko jest z tego przywileju skorzystać w przypadku umów
    > zawieranych na odległość i szczególnie przysyłanych pocztą a nie wiem jak

    Jest to dziesięć dni ponieważ PROVIDENT nie udziela kredytu a dostarcza
    gotówkę i za to dostarczenie pobiera około 50% prowizji, tak więc dotyczą
    ich przepisy dotyczące towarów a nie kredytów.

  • 9. Data: 2003-07-02 09:19:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    tatko1971 wrote:
    > Jest to dziesięć dni ponieważ PROVIDENT nie udziela kredytu a
    > dostarcza gotówkę i za to dostarczenie pobiera około 50% prowizji,
    > tak więc dotyczą ich przepisy dotyczące towarów a nie kredytów.

    Przepisy o kredytach nie mogą dotyczyć Providenta, bo nie jest bankiem.
    A tylko banki mogą udzielać kredytów.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-07-02 10:32:54
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bdu802$7cl$1@foka.acn.pl...

    > Przepisy o kredytach nie mogą dotyczyć Providenta, bo nie jest bankiem.
    > A tylko banki mogą udzielać kredytów.
    >
    > --
    no przecież tak napisałem.