  • 1. Data: 2005-01-06 23:24:10
    Temat: prowizja agenta OFE
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Ile wynosi przecietna prowizja agenta OFE za przyciagniecie swiezego
    klienta, ktory jeszcze nigdy nie byl w zadnym OFE? Konkretnie to mi chodzi
    o ING NN, ale kazda informacja bedzie cenna.

    dzieki

    WR

  • 2. Data: 2005-01-07 09:43:32
    Temat: Re: prowizja agenta OFE
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Witold Romaniak
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ile wynosi przecietna prowizja agenta OFE za przyciagniecie swiezego
    > klienta, ktory jeszcze nigdy nie byl w zadnym OFE? Konkretnie to mi
    > chodzi o ING NN, ale kazda informacja bedzie cenna.

    A co, znajomy jest agentem?;-)
    Nie ma to jak sprzedawać usługi całkowicie obcym osobom.
    Nikt przynajmniej mi nic nie wylicza...

    Wszystko zależy od firmy dla której pracuje agent.
    50-nieskończoność (pułap, to wysokość składki)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 3. Data: 2005-01-07 12:58:56
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > A co, znajomy jest agentem?;-)

    Nie...

    > Nie ma to jak sprzedawać usługi całkowicie obcym osobom.
    > Nikt przynajmniej mi nic nie wylicza...
    >
    > Wszystko zależy od firmy dla której pracuje agent.
    > 50-nieskończoność (pułap, to wysokość składki)

    Skoro i tak zamierzam podpisac umowe z ING NN,
    to czemu nie mam jej podpisac z takim agentem, ktory mi zaoferuje najwieksze
    korzysci przy okazji?

    WR

  • 4. Data: 2005-01-07 13:55:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Witold Romaniak wrote:

    > Skoro i tak zamierzam podpisac umowe z ING NN,
    > to czemu nie mam jej podpisac z takim agentem, ktory mi zaoferuje
    > najwieksze korzysci przy okazji?

    Bo jest to naruszenie prawa?

  • 5. Data: 2005-01-07 15:47:21
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

> [...]

    > Skoro i tak zamierzam podpisac umowe z ING NN,
    > to czemu nie mam jej podpisac z takim agentem, ktory mi zaoferuje

    No to co ma w takim razie do tego

  • 6. Data: 2005-01-07 15:48:03
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> wrote:

    > Bo jest to naruszenie prawa?

    Kto nigdy nie zlamal prawa, niech pierwszy rzuci kamieniem.

    P.S.
    Jakiego prawa?

    WR

  • 7. Data: 2005-01-07 16:01:23
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    > No to co ma w takim razie do tego
    > "prowizja agenta OFE za przyciagniecie swiezego klienta"???

    To, ze chcialbym, zeby agent, ktorego wybiore, sam go znajde i sam do niego
    dojade (wiec jego koszty beda _zerowe_), podzielil sie ze mna tym, co
    wlasnie na mnie zarobi.

    WR

  • 8. Data: 2005-01-07 16:28:36
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

> [...]

    > To, ze chcialbym, zeby agent, ktorego wybiore, sam go znajde i sam do
    > niego dojade (wiec jego koszty beda _zerowe_), podzielil sie ze mna

    Dlaczego już po pierwszym poście domyślałem się takiej odpowiedzi?
    Dlatego cieszę się, że nie podałem dokładnych prowizji.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 9. Data: 2005-01-07 16:32:22
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > Dlaczego już po pierwszym poście domyślałem się takiej odpowiedzi?
    > Dlatego cieszę się, że nie podałem dokładnych prowizji.

    Zarobi wiec ten kto poda. I kto sie podzieli. Jesli wolisz nie zarobic 300
    PLN niz zarobic 150 PLN, to juz Twoja kwestia. To jak z tym kawalem o
    poślubianiu puszczalskiej kobiety...

    WR

  • 10. Data: 2005-01-07 18:43:51
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 17:32:22 +0100,
    osoba podpisana: Witold Romaniak <w...@o...pl>
    napisała:

    > Zarobi wiec ten kto poda. I kto sie podzieli. Jesli wolisz nie zarobic 300
    > PLN niz zarobic 150 PLN, to juz Twoja kwestia. To jak z tym kawalem o
    > poślubianiu puszczalskiej kobiety...
    Dlatego, że (przynajmniej tak było). OFE _nie_mogą_ dać ci żadnej
    nagrody za przystąpienie do nich. I na miejscu agenta najzwyaczajniej w
    świecie bałbym się podpisać umowę z człowiekiem który najapierw domaga
    sie upominku a później pójdzie do prokuratury.
    Czy teraz jaśeniej ?

    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell