  • 51. Data: 2005-10-23 14:39:40
    Temat: Re: prowizja od platnosci karta kredytowa
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    PB napisał(a):

    > Który bank do rachunku za 3, 5 zł na miesiąc daje gratis komputer wraz z
    > dostępem do internetu?

    Nazywa się to Multibank oraz Mbank i jego terminal do przeprowadzania
    operacji bankowych na koncie przez całą dobę przez Internet. Posiadanie
    komputera jest zbędne

    > Zaś przelewy wykonywane w placówce bankowej nie są ani darmowe (nawet kilka
    > razy droższe od VIA), ani szybkie, czy wygodne.

    A po co placówka bankowa? Są inne możliwości

    > Skoro jest tylu chętnych do opłacania rachunków gotówką w sieci VIA, to
    > przyjmij do wiadomości, że ludziom wygodnie płacić w kasie niż w banku.

    Masz jakąś statystykę co do ilości ludzi płacących za rachunki w sieci VIA?
    To przyjmij do wiadomości, że tylko Ci się wydaje, w jaki sposób ludzie
    płacą rachunki i jak im jest wygodnie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 52. Data: 2005-10-23 15:54:24
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Nazywa się to Multibank oraz Mbank i jego terminal do przeprowadzania
    > operacji bankowych na koncie przez całą dobę przez Internet. Posiadanie
    > komputera jest zbędne

    Na koniec, bo dyskusja zbacza w kierunku absurdu.

    Do najbliższego mKiosku mam ze 30 kilometrów, a nie mieszkam na Zadupiu
    Górnym.
    Do najbliższego osiedlowego sklepu ABC, gdzie mogę opłacić rachunki przez VIA
    mam ze 200 metrów.

    > A po co placówka bankowa? Są inne możliwości

    Jak choćby VIA. Szybko, blisko, tanio.

    > Masz jakąś statystykę co do ilości ludzi płacących za rachunki w sieci VIA?
    > To przyjmij do wiadomości, że tylko Ci się wydaje, w jaki sposób ludzie
    > płacą rachunki i jak im jest wygodnie

    Możesz wykupić dostęp do płatnego archiwum Wyborczej i poszukać sobie
    informacji, jeśli cię to interesuje.

  • 53. Data: 2005-10-23 16:27:49
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    erasms55 erasms55 napisał(a):

    > Na koniec, bo dyskusja zbacza w kierunku absurdu.

    Gdzie?

    > Do najbliższego mKiosku mam ze 30 kilometrów, a nie mieszkam na Zadupiu
    > Górnym.

    Ale ja nie piszę na temat MKiosku a na temat czynnego 24 godziny/dobę
    Centrum Usług Finansowych Multibanku

    http://pf.multibank.pl/dostep/internet/;jsessionid=I
    UQON3LIQZVE3QFIAJOCGWQ

    > Jak choćby VIA. Szybko, blisko, tanio.

    Po ostatnich aferach z placówkami typu "Grosik" ludzie boją się wpłacać
    kasę u pośredników

    > Możesz wykupić dostęp do płatnego archiwum Wyborczej i poszukać sobie
    > informacji, jeśli cię to interesuje.

    Nie interesuje mnie to. Jak masz coś do powiedzenia to słucham a jak nie
    masz to żegnam

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 54. Data: 2005-10-23 17:27:16
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sun, 23 Oct 2005 15:25:48 +0200, na pl.biznes.banki, gasper w wiadomości
    <news:djg310$k43$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > żeby było śmieszniej przelew z góry jest bezpieczniejszy niż pobranie....

    Nic podobnego!

    > pozatym, co to za różnica, czy zapłacisz z góry i nie dostaniesz towaru czy
    > zapłacisz przy odbiorze i dostaniesz cegłe....

    W przypadku pobrania Policja jest w stanie zablokować wysyłkę należności
    do sprzedawcy-oszusta (dwukrotnie przećwiczone praktycznie przez moich
    znajomych).

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 55. Data: 2005-10-23 17:28:38
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie interesuje mnie to. Jak masz coś do powiedzenia to słucham a jak nie
    > masz to żegnam

    Ty jakiś nienormalny jesteś... już nie pierwszy raz nie masz racji a zachowujesz
    sie bardzo arogancko
    troche pokory

  • 56. Data: 2005-10-23 17:32:16
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Nie interesuje mnie to. Jak masz coś do powiedzenia to słucham a jak nie
    > masz to żegnam

    Z wizytą się nie wpraszałem, więc pożegnań nie oczekuję.
    Twoje problemy z elementarnym poczuciem kultury już ci w tym wątku ktoś
    wytykał.
    Nie będę się powtarzał.

  • 57. Data: 2005-10-23 17:44:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    gasper napisał(a):

    > Ty jakiś nienormalny jesteś...

    Popatrz w lustro

    > już nie pierwszy raz nie masz racji a zachowujesz
    > sie bardzo arogancko

    Co to ma wspólnego z "posiadaniem racji"? Albo ktoś ma jakieś informacje na
    określony temat albo trolluje

    > troche pokory

    Czego? Na pewno dobrze się czujesz?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 58. Data: 2005-10-23 17:45:48
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    erasms55 erasms55 napisał(a):

    > Z wizytą się nie wpraszałem, więc pożegnań nie oczekuję.

    Cieszy mnie to

    > Twoje problemy z elementarnym poczuciem kultury już ci w tym wątku ktoś
    > wytykał.

    ....i co to ma wspólnego z Twoim trollowaniem w tym wątku?

    > Nie będę się powtarzał.

    Całe szczęście. Odetchnąłem z ulgą

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 59. Data: 2005-10-23 17:48:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    gasper napisał(a):

    > Ty jakiś nienormalny jesteś...

    Nawzajem

  • 60. Data: 2005-10-23 17:54:14
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > .....i co to ma wspólnego z Twoim trollowaniem w tym wątku?

    A wiesz, co to słowo znaczy?
    To prześledź ponownie ten fragment wątku, w którym sie wypowiadam.