  • 31. Data: 2002-01-11 16:04:51
    Temat: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > No i teraz pytanie, czy to zadziala i ile mogę jeszcze wytargowac?

    W sklepie z komputerami dają 3%.

  • 32. Data: 2002-01-11 16:17:11
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W sklepie z komputerami dają 3%.

    Jak juz wczesniej napisalem - za samochod nie da sie zaplacic karta, wiec
    pisanie ile gdzie sie da wytargowac jest moim zdaniem bez sensu, poniewaz
    cos takiego nie powinno moim zdaniem miec miejsca.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 33. Data: 2002-01-11 17:15:15
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Da sie, da sie. Nawet placilem - czesciowo oczywiscie.
    pzdr
    wkg

  • 34. Data: 2002-01-12 00:44:58
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał

    > Da sie, da sie. Nawet placilem - czesciowo oczywiscie.

    Hmm.... no to dealer nie zabezpieczyl sie przed nawiedzonymi z pbb ;-)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 35. Data: 2002-01-12 08:20:19
    Temat: Odp: prowizja przy zakupie karta...
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <N...@b...com> napisał w wiadomości

    > Trzeba placic calosc kwoty karta, albo nic. Chociaz ostatnio z 500.40PLN,
    > 40 groszy
    > placilem gotowka a reszte karta :-)))

    Mnie tez nigdy nie robili z tym problemow.
    Rozbijanie takiej platnosci dozwolone, ale transakcja karta powinna byc
    autoryzowana - wykluczenie mozliwosci fraudu.

    dobek

  • 36. Data: 2002-01-12 14:39:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dobek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie tez nigdy nie robili z tym problemow.
    > Rozbijanie takiej platnosci dozwolone, ale transakcja karta powinna byc
    > autoryzowana - wykluczenie mozliwosci fraudu.
    >
    > dobek

    Empik - pani na poczatku zdziwila sie ale powiedziala ze nie widzi przeszkod
    i podzielila rachunek pol na pol - choc w wiekszosci przypadkow jednak nie
    chca robic czegos takiego

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2002-01-12 16:27:32
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Hmm.... no to dealer nie zabezpieczyl sie przed nawiedzonymi z pbb ;-)

    Nie rozumiem :))
    pbb czytam od jakis 2 tygodni, rzecz miala miejsce 3 lata temu. I dlaczego
    nawiedzony, dla mnie to 2 mies bezplatnego kredytu, w tamtych czasach to okl
    4 % !

    Zreszta co dealer ma do gadania, ma sprzedawac a nie pyskowac :)) Zawsze
    moge pojsc do innego.

    pzdr
    wkg

  • 38. Data: 2002-01-12 16:43:09
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

> [...]

    > nawiedzony, dla mnie to 2 mies bezplatnego kredytu, w tamtych czasach to

    A wiec tak. Dealer nie powinien byc zadowolony faktem, ze ktos chce zaplacic
    karta za samochod (policz jaka zaplaci od tego prowizje). Jezeli nie zawarl
    w umowie sprzedazy informacji, w jaki sposob klient ma zaplacic za samochod,
    to sie nie zabezpieczyl. Dlaczego przed nawiedzonymi ? Bo raczej tylko
    czytelnicy pbb wiedza, kiedy moga placic karta i ogolnie jakie sa obowiazki
    sprzedawcy przyjmujacego platnosc kartami (tak wynika z moich obserwacji)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 39. Data: 2002-01-12 18:29:31
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >sprzedawcy przyjmujacego platnosc kartami (tak wynika z moich obserwacji)

    Moze i tak. To wszystko teoria.
    Dealer oczywiscie w umowie byl zabezpieczony. Ale sie uparlem i koniec. Co
    ma zrobic z tym autem na magazynie ? Prowizje zaplaci 2 % (okolo). Zreszta
    mial na szybie nalepki VISY i nie bede z nim dyskutowal. Co do zadowolenia -
    to on w ogole powinien byc zadowolony, ze ja chce z nim rozmawiac. Mamy
    rynek konsumenta - czasy rynku producenta muinely - mam nadzieje ze
    bezpowrotnie.

    > Dlaczego przed nawiedzonymi ? Bo raczej tylko
    >czytelnicy pbb wiedza, kiedy moga placic karta i ogolnie jakie sa obowiazki
    >sprzedawcy przyjmujacego platnosc kartami (tak wynika z moich obserwacji)

    Eeee, chyba nie. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja liczyc :))

    pzdr
    wkg

    PS. Oczywiscie dealer nieudolnie probowal to sobie odbic podczas reklamacji
    gwarancyjnych (mowil, ze mam muzyczne ucho, stukow nie slyszal). Zmienilem
    warsztat i wszyscy sa zadowoleni .

  • 40. Data: 2002-01-13 00:35:12
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

> [...]

    > to on w ogole powinien byc zadowolony, ze ja chce z nim rozmawiac. Mamy
    > rynek konsumenta - czasy rynku producenta muinely - mam nadzieje ze

    Widzisz, tylko pewnie w umowie sie tez zabezpieczyl, ze jezeli nie wplacisz
    na konto reszty pieniedzy (jak juz wczesniej zaplaciles zaliczke), to ta
    zaliczka Ci przepada/zwroca Ci pozniej, po potraceniu jakiegos procentu -
    dla dealera to czysty biznes i spokojnie moze Cie wtedy kopnac w poope - dla
    niego czysty zysk :)
    Fakt, ze pozwolili Ci zaplacic pewna czesc kasy karta jest moim zdaniem
    tylko jego uklonem w Twoja strone, poniewaz i tak juz Cie mial "w sidlach"
    :)
    Ogolnie teraz to dealerzy juz nie maja tak dobrze, jak jeszcze niedawno -
    marzy zbyt wysokich to nie maja i przypuscmy sprzedajac samochod za 50k PLN
    zaplaciliby 1k PLN glupiej prowizji - nie sadze, zeby na to poszli, chyba,
    ze Ty nie bedziesz sie staral czegos wynegocjowac....

    > Eeee, chyba nie. Jest wielu ludzi, ktorzy umieja liczyc :))

    Ktorzy umieja liczyc - tak, ale tych co znaja umowy miedzy aklajerem i
    akceptantem, znaja obowiazki akceptanta oraz swoje prawa - hmm... dyskutowal
    bym....

    pozdrawiam
    Wookasch