  • 11. Data: 2009-05-07 07:16:38
    Temat: Re: przegieli close:-))
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    wiadomości news:gtse37$lq4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na luce jutro tez mozna sprzedac

    Janku drogi znów pudło.

  • 12. Data: 2009-05-07 14:18:12
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Janku drogi znów pudło.

    Czepiasz się tych kilku godzin? Zobacz teraz co siędzieje :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-05-07 14:28:43
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czepiasz się tych kilku godzin? Zobacz teraz co siędzieje :-D

    Niedługo Ci się kasa skończy na te zagrywki na koniec sesji, żeby
    błysnąć na grupie, naganiaczu :-)

  • 14. Data: 2009-05-07 16:17:51
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    wczoraj tak:-)) oddalam dzis po 1895. nie wzielam szorta, ani longa na
    close... jestem out.

  • 15. Data: 2009-05-07 17:15:24
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    To gratulki

    Ja czekalem oczko nizej

    a ze nie chcialo wejsc to dolozylem na 79 , no i machnelo obydwa poziomy

    Wystawilem drabinke nizej na odbior -i odebralem -tym razem srednio wyzej niz
    wczorajszy fiks, ale jakos obaw nie czuje

    Pozdrowko

    Loser

  • 16. Data: 2009-05-07 17:22:45
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Wystawilem drabinke nizej na odbior -i odebralem -tym razem srednio wyzej
    > niz
    > wczorajszy fiks, ale jakos obaw nie czuje

    ja nie balam s ani L na close. jestem out.poczekam..
    a Tobie zycze jak najlepiej.

  • 17. Data: 2009-05-07 17:22:52
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Loser siedzisz na LLLLLLLLLLL ?

    pzdr

    Dars

  • 18. Data: 2009-05-07 17:27:24
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > ja nie balam s ani L na close. jestem out.poczekam..
    > a Tobie zycze jak najlepiej.

    Cos mi sie wydaje że większośc tylko gada
    spadnie nie spadnie..... ale tak naprawde nikt z was teraz nie jest na rynku
    FW
    a szkoda bo wiedze i doświadczenie zdobywa sie na rynku a nie na boku.
    Ja tam gram.........
    macie jaja ?
    to grajcie a mniej gadajcie :)

    pzdr
    DArs

  • 19. Data: 2009-05-07 17:36:29
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Ja tam gram.........
    > macie jaja ?

    Darku. wybacz, nie mam jaj. ciesze sie, ze Ty masz. jesli sobie zyczysz
    puszcze ci screena z zamkniecia pozycji po 1895.napisalam, ze jestem out
    przy close 1822 - zawsze mozna byloby troszke pofantazjowac.ale nie lubie
    fantazjowac. tak samo jak nie mam jaj. ale to fizjonomia. nie mam na to
    wpływu...
    pozdrawiam Cie Darku i mam nadzieje, ze SSS wziales wysoko...

  • 20. Data: 2009-05-07 17:40:42
    Od: sorden <s...@w...pl>

    marzena wrote:

    > tak samo jak nie mam jaj. ale to fizjonomia. nie mam na to
    > wpływu...

    Zawsze mozna cos na to zaradzic. Dzisiejsza medycyna czyni cuda. Rynki
    tez :)

    --
    in