  • 21. Data: 2009-05-07 17:43:27
    Temat: Re: przegieli close:-))
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Zawsze mozna cos na to zaradzic. Dzisiejsza medycyna czyni cuda.
    a moze wole tak jak jest;-))?

  • 22. Data: 2009-05-07 17:45:45
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Darku. wybacz, nie mam jaj. ciesze sie, ze Ty masz. jesli sobie zyczysz
    > puszcze ci screena z zamkniecia pozycji po 1895.napisalam, ze jestem out
    > przy close 1822 - zawsze mozna byloby troszke pofantazjowac.ale nie lubie
    > fantazjowac. tak samo jak nie mam jaj. ale to fizjonomia. nie mam na to
    > wpływu...
    > pozdrawiam Cie Darku i mam nadzieje, ze SSS wziales wysoko...

    Nie, nie chce screena jeśli zarabiasz to dobrze.
    Ja na razie jeszcze w grze wiec zarobek nie jest pewny......
    zobaczymy jutro..... mysle że rano bedzie ciekawie co mnie
    skłoni do pewnego klikniecia :)
    Ważne żeby zarabiac :)
    Podoba mi się dzisiaj SP500 może jutro coś pomoze......
    Daj znac jak wejdziesz w rynek nie po to żeby sie chwalic
    jak większosc myśli, ale wtedy będzie widac jak widzisz rynek i jak grasz.

    pzdr
    DArs

  • 23. Data: 2009-05-07 17:54:04
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Ważne żeby zarabiac :)

    oto dewiza!!

    > Podoba mi się dzisiaj SP500 może jutro coś pomoze......

    nie gram na "zagranicy"

    > Daj znac jak wejdziesz w rynek nie po to żeby sie chwalic
    > jak większosc myśli, ale wtedy będzie widac jak widzisz rynek i jak grasz.

    ok Darku. pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-05-07 18:01:39
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Niemal symbolicznie

    Do okolo 1530 bylem L, potem out zamieniony na S

    A ze z tym zawsze jakis dyskomfort wiec wystawilem dosc zroznicowana
    drabinke i czesc sie zrealizowala i znow przekrecilem na L

    Ale mam tez call-e i troche sie zastanawialem kiedy mam szanse je zrealizowac
    lub sprzedac z zyskiem

    Wiec spoko

    A Ty??

    Pozdrowko

    Loser

  • 25. Data: 2009-05-07 18:04:15
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A Ty??
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

    Loser przecież wiesz.........
    na całym froncie SSSSSSSSSSs
    FW-S
    FPKOM- S
    SP500- S
    No i troche akcji ale to czekam na 2010-2011 rok

    Patrzac na wykres jutro powinniśmy testowac luke 1790-1800pkt
    i tam zobaczymy co rynek tak naprawde chce........

    pzdr
    Dars

  • 26. Data: 2009-05-07 18:10:37
    Od: macieks <m...@g...com>

    Mniej więcej dwa tygodnie temu w wiadomości
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_
    thread/thread/1e816c26db4e7db8/786abbe415b0261d#786a
    bbe415b0261d
    poruszałem taki wariant jaki obserwujemy od kilku dni.

    Link do samego zobrazowanego pytania :)
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/29D91Ie1
    4Rq

    I można się spytać, czy przejdziemy przeklęte 1900 :) , czy wyskoczymy
    z kanału wzrostowego ?
    Kto zna odpowiedź na to pytanie będzie bogatszy

  • 27. Data: 2009-05-07 19:04:44
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    No a u mnie

    Jak zmniejszam ilosc akcji i L-k to niemal jakbym przechodzil na S

    :-)

    A tak sie zdarza ostatnio

    Pozdrowko

    Loser

  • 28. Data: 2009-05-07 20:13:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    I można się spytać, czy przejdziemy przeklęte 1900 :) , czy wyskoczymy
    z kanału wzrostowego ?
    Kto zna odpowiedź na to pytanie będzie bogatszy
    ---

    Już się czuję bogatszy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/