  • 1. Data: 2004-09-15 06:44:21
    Temat: przekaz do PKO BP
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    PKO to chyba najgorszy bank jaki można
    sobie wyobrazić... przelewy do tego banku trwają
    nieskończenie długo!!!
    czy ktoś kto ma doświadczenie, może mi powiedzieć
    po jakim czasie kasa pojawia się na koncie PKO
    po wpłacie z mBanku?
    u mnie mija już drugi dzień, a kasy nie ma...

  • 2. Data: 2004-09-15 06:52:07
    Temat: Re: przekaz do PKO BP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> wrote:
    > pozatym twierdzenie ze przelewy trwaja nieskonczenie dlugo jest bez
    > sensu, poniewaz gdyby tak bylo, to nigdy bys swoich pieniedzy nie
    > otrzymal. moze trwaja i dlugo wedlog niektorych, ale skonczenie dlugo
    > :-)

    a na zachodzie standard to 3 dni ;)
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-15 06:52:32
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    bezrobotny wrote:

> [...]
    > po jakim czasie kasa pojawia się na koncie PKO
    > po wpłacie z mBanku?
    > u mnie mija już drugi dzień, a kasy nie ma...

    no tak, straszne to PKO BP. A w ogole to jak ci mija 2 dzien skoro jest
    8:44 i elixiry jeszcze nie doszly itd. A masz pewnosc ze te pieniadze
    zostaly wyslane przedwczoraj napewno? Moze wlasnie tu lezy problem, ze
    ktos ci powiedzial ze wyslal pieniadza, a ty mu uwierzyles....

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-09-15 06:58:30
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    > a na zachodzie standard to 3 dni ;)

    przekaz do Inteligo trwa ze 12 godzin... i to ja wysłałm kasę...
    w potwierdzeniach mBanku jest informacja, że przekaz "wyszedł" w
    poniedziałek koło południa... a dzisiaj środa...
    możecie mi powiedzieć czy dziś pieniądze dojdą na konto w PKO?

  • 5. Data: 2004-09-15 06:58:52
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > a na zachodzie standard to 3 dni ;)

    co tam zachod, u nas juz 2 dzien "mija" ale to tylko dlatego ze to PKO
    BP, straszny bank, ktorym mozna straszyc dzieci "...uwazaj, jak bedziesz
    niegrzeczny, to przyjdzie pan z PKO BP i zabierze ci pieniazki ktore
    masz na lody..."

  • 6. Data: 2004-09-15 06:59:33
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    i jeszcze mniej więcej o której?

    P.S. a o co chodzi z tymi elixirami? jeśli możecie to wyjaśnijcie...

    pozdr.

  • 7. Data: 2004-09-15 07:02:14
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    bezrobotny wrote:

    > i jeszcze mniej więcej o której?
    >
    > P.S. a o co chodzi z tymi elixirami? jeśli możecie to wyjaśnijcie...

    pieniadze z bankow "wychodza" i "przychodza" o kilku (3) godzinach.
    Rozne sa one w roznych bankach. Przelewajac pieniadze np o godz 16
    musisz czekac do rana nastepnego dnia, wlasnie na ELIXIR. A moze sprawdz
    czy dobrze wyslales w ogole to, tzn nr rachunku, roznie to bywa.

  • 8. Data: 2004-09-15 07:17:37
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    a co pewnie masz tam konto? ;o)
    jak my wszyscy... ;o)

  • 9. Data: 2004-09-15 07:32:56
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    bezrobotny wrote:

    > a co pewnie masz tam konto? ;o)
    > jak my wszyscy... ;o)

    mam, nie uzywam, ale mam i tylko dlatego ze jeszcze studenckie ( juz
    chyba 7 rok i nie pytali czy jeszcze studiuje czy cos...ciekawe) :-)

    ale ogolnie bronie PKO BP bo akurat jak realizowalem jakies przekazy
    itd, to zawsze bez problemu szybko sie uwijali. Moze mam jakies
    szczescie do nich, ale gdyby nie te straszne problemy z dostaniem sie do
    okienka :-) to nawet bym byl bardzo zadowolony z nich. :-)

  • 10. Data: 2004-09-15 09:07:10
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    hehe

    Pzdr