  • 1. Data: 2004-11-20 12:17:54
    Temat: przekręt z kartami
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Ciekaw jestem ile takich lewych transakcji jeszcze nie zostało ujawnionych i
    wyjdzie za rok lub dwa. Należą sie brawa dla tych, co monitoruja rynek i
    wyłapuja "złodzei-bandytów-fałszerzy-czy-innych-skimmerów"..

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2402299.htm
    l?nltxx=1077927&nltdt=2004-11-20-04-06

    Zeus
    @@@

  • 2. Data: 2004-11-21 01:50:27
    Temat: Re: przekręt z kartami
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zeus napisał:
> [...]
    > monitoruja rynek i wyłapuja "
    > złodzei-bandytów-fałszerzy-czy-innych-skimmerów"..

    Amra zdaje się pisał kiedyś o incydencie ze skanowaniem kart przez
    pracowników jednego z wymienionych w artykule lokali.

    K.