  • 1. Data: 2008-01-24 16:02:09
    Temat: przelew CHF
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    który bank oferuje konto oraz przelewy w CHF w rozsądnej cenie?

    przelew będzie kierowany do banku działającego w Polsce, ale takiego, który
    niestety nie przyjmuje wpłat gotówkowych
    w tej walucie...

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-01-24 17:25:12
    Temat: Re: przelew CHF
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    If they believe not Moses, neither will they believe one risen from the
    dead.

    Nicodemus recognises by His miracles that His teaching is of God. Scimus
    quia venisti a Deo magister; nemo enim potest haec signa facere quae tu
    facis nisi Deus fuerit cum eo.178 He does not judge of the miracles by the
    teaching, but of the teaching by the miracles.

    The Jews had a doctrine of God as we have one of Jesus Christ, and confirmed
    by miracles. They were forbidden to believe every worker of miracles; and
    they were further commanded to have recourse to the chief priests and to
    rely on them.

    And thus, in regard to their prophets, they had all those reasons which we
    have for refusing to believe the workers of miracles.

    And yet they were very sinful in rejecting the prophets and Jesus Christ
    because of their miracles; and they would not have been culpable, if they
    had not seen the miracles. Nisi fecissem... peccatum non haberent.[179]
    Therefore all belief rests upon miracles.

    Prophecy is not called miracle; as Saint John speaks of the first miracle in
    Cana and then of what Jesus Christ says to the woman of Samaria, when He
    reveals to her all her hidden life. Then He heals the centurion's son; and
    Saint John calls this "the second miracle."

    809. The combinations of miracles.

    810. The second miracle can suppose the first, but t

  • 3. Data: 2008-01-25 00:35:42
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > przelew będzie kierowany do banku działającego w Polsce, ale takiego, który
    > niestety nie przyjmuje wpłat gotówkowych

    A z glupia zapytam, czeku im nie mozesz wypisac?

    Jacek

  • 4. Data: 2008-01-25 12:26:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A z glupia zapytam, czeku im nie mozesz wypisac?
    >
    > Jacek

    a skąd miałbym taki czek wziąć? poza tym pewnie bank oddałby go do inkasa
    itp...a to trwa i kosztuje

    Citi realizuje bezplatne przelewy, ale nie potrafia okreslic czy DB jest
    ich bankiem korespondentem czy tez nie...;-/

    pozdr.

  • 5. Data: 2008-01-25 14:38:35
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Kiedyś to samo powiedzieli w krakowskim DB24 ;-))
    BTW przelew z niemieckiego DB do polskiego DB24 szedł 8 (osiem) dni.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-01-26 04:10:39
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > a skąd miałbym taki czek wziąć? poza tym pewnie bank oddałby go do inkasa
    > itp...a to trwa i kosztuje

    Zalozylem ze skoro dysponujesz CHF-ami to zarabiasz je w Szwajcarii;
    zatem zapytaj banku czy mozesz dostac ksiazeczke czekowa. Kosztowac to
    raczej nic nie powinno.

    Jacek

  • 7. Data: 2008-01-28 10:51:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Zalozylem ze skoro dysponujesz CHF-ami to zarabiasz je w Szwajcarii;
    > zatem zapytaj banku czy mozesz dostac ksiazeczke czekowa. Kosztowac to
    > raczej nic nie powinno.
    >
    > Jacek

    no to założenie było nieco błędne, mam franki i chcę je wpłacić na rachunek
    w DB i zastanawiam się jak to zrobić...

    w Citi przelew walutowy jest gratis, ale bank pośrednik bierze 0-20 euro -
    ile dokładnie, nie wiadomo ;-(

    pozdr.
    RobertS

    ps
    niektóre banki oferują spłatę kredytu zaciągniętego w walucie właśnie w tej
    walucie, niestety jeżeli nie przyjmują wpłat gotówkowych w tej walucie to
    temat się mocno komplikuje...

  • 8. Data: 2008-01-28 11:10:50
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bo to taka zabawa o sumie niezerowej: pracownik banku i tak zawsze dostanie pensję
    ;-))
    JaC

    -----