  • 1. Data: 2004-10-22 11:06:54
    Temat: przelew USA
    Od: "jacek ( noy )" <j...@K...zakopane.pl>

    witam jaki bank polecacie aby szybko i tanio przelac USD do stanow
    pozdr
    jacek

    --
    www.jacek.czarnydunajec.pl

  • 2. Data: 2004-10-22 18:51:04
    Temat: Re: przelew USA
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    jacek ( noy ) wrote:
    > witam jaki bank polecacie aby szybko i tanio przelac USD do stanow

    PKO BP - USAtransfer, czy jak to sie tam u nich nazywa - koszt 45 PLN.

  • 3. Data: 2004-10-23 08:07:19
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > PKO BP - USAtransfer, czy jak to sie tam u nich nazywa - koszt 45 PLN.

    za tyle to w byle banku zrobi.

  • 4. Data: 2004-10-23 08:13:10
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 10:07:19 +0200,
    osoba podpisana: Zbyszek <z...@W...o2.pl>
    napisała:
    [...]
    > za tyle to w byle banku zrobi.

    O? Z kosztami banków korespondentów ? Coś przespałem ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.

  • 5. Data: 2004-10-23 21:25:57
    Od: "tom" <g...@e...pl>

    > za tyle to w byle banku zrobi.
    podaj przyklad, dla ulatwienia nie posiadajac konta w banku

  • 6. Data: 2004-10-24 13:13:33
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "tom" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    > podaj przyklad, dla ulatwienia nie posiadajac konta w banku

    KB , koszty dzielone.

  • 7. Data: 2004-10-24 13:15:05
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > O? Z kosztami banków korespondentów ? Coś przespałem ?

    chyba tak. Nie przypominam, sobie banku, który oddzielnie liczy oipłaty
    "banków korespondentów "
    chyba że masz na mysli pośredników. Ale puszczanie przez pośredników to inna
    historia.

  • 8. Data: 2004-10-24 13:43:48
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 15:13:33 +0200,
    napisała:

    > Użytkownik "tom" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > KB , koszty dzielone.
    co to znacy koszty dzielone ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    yo-yo, n.:

  • 9. Data: 2004-10-24 15:39:25
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > co to znacy koszty dzielone ?

    opcja SHA. Uprzedzjac pytanie "co to znaczy opcja SHA" :

    www.swift.com

  • 10. Data: 2004-10-24 15:46:48
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 17:39:25 +0200,
    napisała:

    > opcja SHA. Uprzedzjac pytanie "co to znaczy opcja SHA" :
    >
    > www.swift.com
    Czekaj czekaj, tak to ja sobie mogę via multi przelać, czy inną Nordeę.
    Dinks z owy UStransferem polega na tym, że te 45 PLN to już są wszystkie
    Twoje koszty, a do odbiorcy dojdzie pełna kwota.
    Więc Twoje "rewelacje" nie są sprzeczne z moją wiedzą.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    GNU is Not Unix