  • 1. Data: 2006-05-08 00:18:02
    Temat: przelew bankowy z UK do PL
    Od: " sladerek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam Szanownych

    interesuje mnie najtansza pod wzgledem prowizji a jednoczesnie
    najbezpieczniejsza metoda przesylu pieniedzy z UK do Polski. Posiadam w Anglii
    konto bankowe jak rowniez w Polsce i chcialbym przelac pieniadze.

    Western Union jest szybki i dosc powszechny, ale prowizje ma najwieksza (~12%)
    MoneyGram relatywnie podobny. Istnieje jeszcze 'swift code' ale nie wiem jaka
    prowizje pobiera i czy pojdzie z UK do PL (bo w druga str dziala).

    Zalezy mi na najnizszych prowizjach i bezpieczenstwie. Zamierzam przelewac co
    miesiac. Nie musi byc blyskawiczny jak WU.

  • 2. Data: 2006-05-08 09:19:04
    Temat: Re: przelew bankowy z UK do PL
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e3m2np$9gl$1@inews.gazeta.pl,