  • 1. Data: 2009-10-21 07:20:57
    Temat: przelew do Danii - pytanie
    Od: "rodiczek" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuje wykonac przelew do Danii, ale odbiorca podal mi tylko takie dane
    do przelewu:

    You can transfer the 200,- DKR to this accountnumber.

    Registrationnumber: (4 cyfry)
    Accountnumber: (7 cyfr)

    Wydaje mi się, że te informacje są niewystarczające do realizacji - podobno
    ma byc 14 cyfr? Jakie informacje powinienem posiadac do wykonania przelewu?

    dzieki za odpowiedz
    pozdro

  • 2. Data: 2009-10-21 09:51:00
    Temat: Re: przelew do Danii - pytanie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    rodiczek pisze:

> [...]
    > ma byc 14 cyfr? Jakie informacje powinienem posiadac do wykonania przelewu?

    Co najmniej adres Swift/BIC banku (11 lub ew. 8 znaków). Generealnie
    raczej konieczny będzie też nr konta w formacie IBAN, choć jeśli
    przelewać masz korony, to i tak przelew musi iść swiftem, więc *może*
    się udać bez ibanu.

    Inna sprawa, że zapłacisz fortunę za taki przelew - poproś lepiej o
    numer rachunku eurowego i kwotę do przelania w euro - wtedy zapłacisz za
    przelew 5-10 zł, bo zamiast swiftem będzie można puścić przelew sepa.

    --
    MiCHA