  • 11. Data: 2008-08-03 11:09:54
    Temat: Re: przelew do USA - jak?
    Od: "K" <f...@g...pl>

    A jeśli wpłata ma być do amerykańskiego Citibanku to można bezprowizyjnie
    wpłacić w polskim Citi?

  • 12. Data: 2008-08-05 06:08:12
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > wyslac karte do konta walutowego w bzwbk

    A jest taki produkt również w Citibanku? (najchętniej z wypłatami z
    bankomatu za granicą bez prowizji)
    KK

  • 13. Data: 2008-08-06 21:52:48
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "K" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jest taki produkt również w Citibanku? (najchętniej z wypłatami z
    > bankomatu za granicą bez prowizji)

    Bez prowizji z granicą tylko w bankomatach Citi, i też są jakieś limity
    dzienne (może więcej w oddziale). Citikartę można podpiąć do konta
    walutowego, wtedy nawet nie ma przewalutowania.

    Citi ma też jakieś karty przedpłacone w ofercie, ale info na ich www jest
    dość mętne.

    k.

  • 14. Data: 2008-08-06 21:53:53
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    > A jeśli wpłata ma być do amerykańskiego Citibanku to można bezprowizyjnie
    > wpłacić w polskim Citi?

    Pisał, że bank NIE MA oddziału w Polsce.

    (Wiem, że Citi PL to nie oddział Citi US. Still....)