  • 1. Data: 2012-09-07 18:15:26
    Temat: przelew ekspresowy w mBanku - dla kogo?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Jakoś nie potrafię/nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie na
    stronach mB ani w dziadku Googlu, zwracam się więc z nim do BiSwK.
    Krótko: _kto_ może wykonać "przelew ekspresowy" z mBanku?
    Mam rachunek jako osoba fizyczna i obawiam się, że ta opcja jest
    dostępna tylko dla przedsiębiorstw, ponieważ po zalogowaniu się w moim
    serwisie transakcyjnym nie ma opcji p.expresowego (którą widać choćby na
    tym filmiku z mB:
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////konta/pr
    zelew-ekspresowy.html ).
    Chyba że należy ją jakoś aktywować, wtedy dalsze pytanie: jak?

    Będę wdzięczny za podpowiedź
    pwz

  • 2. Data: 2012-09-07 18:22:20
    Temat: Re: przelew ekspresowy w mBanku - dla kogo?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

    Każdy może wykonać.

    Wybierz "przelew jednorazowy" i na górze formatki będziesz miał do wyboru
    Elixir, Sorbnet i Bluecash.

  • 3. Data: 2012-09-07 18:23:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 9/7/12 12:15 PM, pwz wrote:
    > Jakoś nie potrafię/nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie na
    > stronach mB ani w dziadku Googlu, zwracam się więc z nim do BiSwK.
    > Krótko: _kto_ może wykonać "przelew ekspresowy" z mBanku?

    Kazdy. Ale to nie ma sensu. Przelew blyskawiczny jest realizowany przez
    bluecash po maksymalnej stawce. Lepiej wejdz na bluecash.pl i zobacz
    sobie przelew na telefon.

    A co do mBąka to najpierw klikasz w "przelew jednorazowy" a pozniej
    wybierasz normalnie "Ekspresowy - nawet w 15 minut na koncie odbiorcy".

  • 4. Data: 2012-09-07 19:36:52
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-09-07 18:23, neoniusz pisze:
> [...]
    >
    > A co do mBąka to najpierw klikasz w "przelew jednorazowy" a pozniej
    > wybierasz normalnie "Ekspresowy - nawet w 15 minut na koncie odbiorcy".

    Faktycznie. Jeżeli dobrze odczytuję TOiP - 5 zł. Szkoda, że sposób
    działania jest opisany/pokazany na oficjalnym filmiku błędnie :-\
    Dziękuję za pomoc :-)
    pwz