  • 1. Data: 2009-09-21 08:51:05
    Temat: przelew europejski (SEPA)
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Witam,

    Chcę dokonać przelewu europejskiego (SEPA) do banku w Francji, odbiorcy,
    ktory ma siedzibe w Francji. Czyli wybieram rezydent w formularzu przelewu?
    A nierezydent byłby wtedy gdyby miał siedzibe w innym kraju niz jego bank?
    Czy moze to sie odnosi do Polski? Jak to jest?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-21 11:20:31
    Temat: Re: przelew europejski (SEPA)
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Wrz, 04:51, "krecik" <k...@o...eu> wrote:
> [...]
    > A nierezydent byłby wtedy gdyby miał siedzibe w innym kraju niz jego bank?
    > Czy moze to sie odnosi do Polski? Jak to jest?

    Czyli musisz okreslic polski status dewizowy zagranicznej firmy, ktora
    nie ma siedziby w Polsce? Nierezydent.