  • 11. Data: 2006-07-28 06:55:22
    Temat: Re: przelew mBank -> inny bank (czy dojdzie na sobote?)
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-07-28, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Chyba mylisz się.
    >
    > Czyli jak zlecisz do 9:55 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA.
    > Jak zlecisz do 13:25 to będzie w poniedziałek po 6.30

    Tak?
    A jak zlece o 11:00 i bank je wysle o 13:25 (jesli wysle)
    to dlaczego nie mialy by one dosc o 16 do pko?

    Czy w "elisirze" beda sobie czekaly na kolejny transfer?

  • 12. Data: 2006-07-28 07:04:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrnecjd6r.1ec.troskal@ssc.org, *Tomasz Roskal* wrote:

    > Tak?
    > A jak zlece o 11:00 i bank je wysle o 13:25 (jesli wysle)
    > to dlaczego nie mialy by one dosc o 16 do pko?
    >
    > Czy w "elisirze" beda sobie czekaly na kolejny transfer?

    Beda czekaly w mbanku, bo to sa graniczne godziny lamania sesji. Czyli cos
    zlecone do tej godziny idzie dana sesja a to co pozniej, nastepna.
    W eliksirze przelew czeka tylko na pobranie do nastepnej sesji w ktorej dany
    bank go pobierze.
    Niektore banki nie uczestnicza we wszystkich sesjach.

    --
    darnok

  • 13. Data: 2006-07-28 08:05:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Kowalczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dzieki za odpowiedzi :)
    >
    > wlasnie przelalem to sie przekonam na wlasnej skorze.

    Nie przelales tylko zleciles przelew. Przelew wykona bank w czasie dla niego
    dogodnym...;-)

    Wlasnie sie doczytalem, ze odbiorca jeat Pekao.
    Nie chcialbym cie straszyc ale jeszcze niedawno w tej grupie byly
    doniesienia, ze ten bank regularnie przetrzymuje przelewy przychodzace i
    udostepnia klientom srodki z opoznieniem 1-2 dni..
    Nie wiem jak jest teraz. Napisz jak ci poszlo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2006-07-28 08:05:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eacger$dnv$1@inews.gazeta.pl, *Slawek Kos* wrote:

> [...]
    > przychodzace i udostepnia klientom srodki z opoznieniem 1-2 dni..
    > Nie wiem jak jest teraz. Napisz jak ci poszlo.

    Korzystam i nic takiego nie ma.

    --
    darnok

  • 15. Data: 2006-07-28 08:44:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tomasz Roskal wrote:

    > Tak?
    > A jak zlece o 11:00 i bank je wysle o 13:25 (jesli wysle)
    > to dlaczego nie mialy by one dosc o 16 do pko?

    Bo jak pisze wyżej Pekao księguję trzecią sesję o godzinie 6.30
    następnego dnia (zapewne roboczego)

    Podając godziny sesji przychodzących banki stosują różne metody. W
    jednych jest jest to godzina rozpoczęcia ksęgowania, w innych godzina
    do której bank gwarantuje zakończenie księgowania. W mBanku godzina
    rozpoczęcia, jak w Pekao nie wiem.

  • 16. Data: 2006-07-28 14:44:19
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    Kamil Kowalczyk napisał(a):
    > dzieki za odpowiedzi :)
    >
    > wlasnie przelalem to sie przekonam na wlasnej skorze.

    Dojdzie ok. 15stej

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 17. Data: 2006-07-28 17:32:37
    Od: s...@o...pl

    Zrób przelew to sie przekonasz.

    Pozdrawiam
    Lukasz
    http://www.ehaker.com

  • 18. Data: 2006-08-02 11:13:33
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

    > wlasnie przelalem to sie przekonam na wlasnej skorze.

    w piatek po 18stej sprzewdzilem to juz bylo :)

    dzieki i pozdrawiam. Kamil