  • 1. Data: 2006-12-08 12:38:23
    Temat: przelew na konto zbywcy
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    Mam taki problem.
    Podpisałem umowę przedwstepną i dałem zaliczkę.
    Zbywca uparł się potem, że nie chce pieniędzy na konto tylko do ręki.
    Ban powiedział, że może wypłacić tylko na konto.
    Pewnie temat znany i jest jakieś wyjście z tego.

    ps. Mogę pożyczyć gotówkę i dać zbywcy, ale mimo to bank nie chce potem mi
    tego oddać.

  • 2. Data: 2006-12-08 13:08:04
    Temat: Re: przelew na konto zbywcy
    Od: "Ktos" <b...@p...onet.pl>

    A jak mówi umowa przedwstępna? Kto w XXI-wieku chce gotówkę? Jak sprzedawałem
    mieszkanie to kupujący płacił co prawdą
    gotówką, ale od razu przy mnie przekazał pieniądze kasjerowi w moim banku w ustronnym
    pokoiku.

    Laszpa

  • 3. Data: 2006-12-08 13:21:06
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    > A jak mówi umowa przedwstępna? Kto w XXI-wieku chce gotówkę?

    w umowie przedwstepnej jest tylko termin zawarcia umowy, do kiedy ma być
    zawarta, nie ma formy płatności,
    baba się uparła i powiedziała, że podpisze jak kasa będzie na stole, a bank
    powiedział że tylko przelew.

  • 4. Data: 2006-12-08 14:25:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ArtG porozsypywal nastepujace haczki:
    > Podpisałem umowę przedwstepną i dałem zaliczkę.
    > Zbywca uparł się potem, że nie chce pieniędzy na konto tylko do ręki.
    > Ban powiedział, że może wypłacić tylko na konto.
    > Pewnie temat znany i jest jakieś wyjście z tego.
    Tez tak mialem. Ale na szczescie koles powiedzial o tym zanim
    podpisalismy umowe przedwstepna. Wiec znalazlem sobie inne mieszkanie:)
    Pytalem sie w kilku bankach, w expanderze i u notariusza - wszedzie
    mowiono mi ze to jakis dziwny koles i ze jesli biore kredyt to nie ma
    szans zeby gosc dostal kase do reki.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-08 14:36:36
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

> [...]
    > Pytalem sie w kilku bankach, w expanderze i u notariusza - wszedzie
    > mowiono mi ze to jakis dziwny koles i ze jesli biore kredyt to nie ma

    No dobra, tylko jakie jest wyjście skoro w umowie przedwtępnej nie ma
    warunków płatności, tylko termin zawarcia umowy.

  • 6. Data: 2006-12-08 14:38:41
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Patrze, patrze a tu ArtG porozsypywal nastepujace haczki:

    skonfrontuj kolesia z bankiem i niech wspolnie znajda jakies
    rozwiazanie, widac kolo jakis nieufny jest...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-12-08 14:42:42
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    > rozwiazanie, widac kolo jakis nieufny jest...

    starsza pani

  • 8. Data: 2006-12-08 14:51:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    ArtG napisał(a):

    > starsza pani

    z takimi kwestie finansowe (nawet sposob platnosci) trzeba ustalac
    wczesniej...bedzie nauczka dla innych

    znalem juz jeden taki przypadek, ze kupujacy musial wyplacic kase z
    konta, aby zaniesc gotowke do banku sprzedajacego, ale w tym przypadku
    nie bylo finansowania kredytem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2006-12-08 15:12:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-08 15:36, ArtG stwierdził, że:
    > No dobra, tylko jakie jest wyjście skoro w umowie przedwtępnej nie ma
    > warunków płatności, tylko termin zawarcia umowy.

    Bank dokonuje przelewu na podstawie aktu notarialnego, a nie umowy
    przedwstępnej. Jak sprzedający chce gotówkę, to niech otworzy rachunek w
    banku, w który bierzesz kredyt, poda ten numer w akcie, bank dokona
    przelewu, gość wypłaca gotówkę i zamyka konto.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-12-08 16:16:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ArtG porozsypywal nastepujace haczki:
    > starsza pani
    A powiedz jeszcze ze kupujesz mieszkanie w lodzi a starsza pani ma dwoch
    super wzorowych synow, ktorym nie ufa jesli chodzi o kase;)
    Szczerze mowiac nie widze mozliwosci aby kupujacy dostal kase kredytu do
    reki
    --
    badzio