  • 1. Data: 2007-12-20 18:22:15
    Temat: przelew na zamknięty rachunek
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Witam

    Zamknąłem rachunek w marcu 2007 w BZWBK a teraz przesłano mi wynagrodzenie
    (które płatne jest raz w roku) na ten właśnie zamknięty rachunek. Przelew
    był podobno wykonany 27.11.2007

    Ile trwa zwrot pieniędzy przez bank jeżeli przelew jest na błędny rachunek?
    Czy istnieje taka możliwość że bank otworzył rachunek o takim właśnie
    numerze jak kiedyś miałem nowemu klientowi i do niego wpłynęły te pieniądze?

    Niestety nie wiem czy pieniądze wróciły do wystawcy przelewu. Wiem tylko, że
    przelew poszedł na zamknięty rachunek...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-12-20 18:33:10
    Temat: Re: przelew na zamknięty rachunek
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Niestety nie wiem czy pieniądze wróciły do wystawcy przelewu. Wiem tylko,
    > że przelew poszedł na zamknięty rachunek...

    To idź do BZWBK i zapytaj.

    Darek

  • 3. Data: 2007-12-20 18:45:11
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > To idź do BZWBK i zapytaj.

    wątpie żeby komuś "z ulicy" (nie jestem ich klientem) udzielali informacji
    nt swoich rachunków...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-12-20 20:23:02
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    gg pisze:

    > wątpie żeby komuś "z ulicy" (nie jestem ich klientem) udzielali informacji
    > nt swoich rachunków...

    Jesteś byłym klientem. To wielka różnica.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2007-12-21 10:05:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kuba"

    > Jesteś byłym klientem. To wielka różnica.

    ale jeśli miałeś dostęp do r-ku przez WBK24 to sprobuj - moze
    zobaczysz
    forse na rachunku. Ja mam dostep do WBK24 (widze jedynie swoje dane
    osobowe)
    mimo ze zamknalem rachunek ze 4 lata temu a karte kred. 1 1/2 roku
    temu
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-12-21 12:33:07
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobowe)
    > mimo ze zamknalem rachunek ze 4 lata temu a karte kred. 1 1/2 roku temu

    próbowałem - nie działa - co ciekawe odcieli mi dostęp przez www dzień po
    złożeniu wypowiedzenia umowy - gdzie miałem jeszcze działające konto chyba
    1,5 mca - chciałem sobie sprawdzić w tamtym okresie czy coś w międzyczasie
    nie wpłynęło i nie mogłem;
    ale nie miałem już siły do tego dziadowskiego banku i nie chciało mi się z
    nimi użerać

    BTW: dzwoniłem do nich i powiedzieli mi że na pewno nikt nie dostał mojego
    starego rachunku bo są nadawane po kolei i nie wracają do starych. Ale czy
    odesłali kasę do nadawcy czy leży u nich na jakimś subkoncie? Nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2007-12-22 08:56:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Gru, 13:33, "gg" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > odesłali kasę do nadawcy czy leży u nich na jakimś subkoncie? Nie wiem.

    A pytales sie, jakie maja procedury i terminy przy mylnie skierowanych
    przelewach na nieistniejace konta? Moze tak uzyskasz informacje?
    Powinni odeslac do nadawcy. Dodatkowo ktorys z bankow, byc moze oba,
    potraci sobie oplaty za obsluge zle zdefiniowanego przelewu.

  • 8. Data: 2007-12-24 09:33:31
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >Powinni odeslac do nadawcy. Dodatkowo ktorys z bankow, byc moze oba,
    >potraci sobie oplaty za obsluge zle zdefiniowanego przelewu.

    zapomniałem zapytać o procedurę. Wysłałem natomiast testowo 50gr na to konto
    i pieniążki wróciły po 2 dniach. Nic nie potrącili bo nie bardzo mieli z
    czego (50gr) ...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2007-12-24 09:42:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Gru, 10:33, "gg" <g...@o...pl> wrote:

    > zapomniałem zapytać o procedurę. Wysłałem natomiast testowo 50gr na to konto
    > i pieniążki wróciły po 2 dniach. Nic nie potrącili bo nie bardzo mieli z
    > czego (50gr) ...

    To zalezy od TOiP banku - niektore maja wpisane koszty obslugi mylnych
    przelewow, inne nie. I chyba raczej te koszty potraca sobie bank
    wysylajacy przelew, a nie odbierajacy.

  • 10. Data: 2007-12-24 13:35:55
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >To zalezy od TOiP banku - niektore maja wpisane koszty obslugi mylnych
    >przelewow, inne nie. I chyba raczej te koszty potraca sobie bank
    > wysylajacy przelew, a nie odbierajacy.

    jeszcze dokładnie sprawdzę w historii - wysyłałem z sezam-maxa i niby
    przelewy powinny być bezpłatne

    --
    pozdrawiam
    P.