  • 1. Data: 2009-11-16 08:20:52
    Temat: Re: przelew nl -> pl
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > witam, niestety nie wiem gdzie holenderski pracodawca ma konto ale docelowe
    > to walutowe w polskim ingu
    >
    > ile maxymalnie moze isc taki przelew ?
    >
    > pzdr
    > krzychu

    z mojego doświadczenia 2-3 dni robocze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-16 09:34:52
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > z mojego doświadczenia 2-3 dni robocze

    jeśli przeniesiesz do VW banku, to właściwie natychniast dostaniesz
    pieniądze

    jk

  • 4. Data: 2009-11-16 12:57:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miokosuki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli przeniesiesz do VW banku, to właściwie natychniast dostaniesz
    > pieniądze

    Tylko że VW Bank pobiera 25% prowizji i a wypłate robi wyłącznie w bilonie
    po 1,2,5 gr.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-11-16 13:06:56
    Od: MattS <M...@m...ms>

    kris wrote:

    > Użytkownik "Miokosuki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że VW Bank pobiera 25% prowizji i a wypłate robi wyłącznie w
    > bilonie po 1,2,5 gr.

    <paranoja>
    VW Bank wypłaca tylko w 1 i 2 groszówkach. A niedawno wynajęli
    światowej sławy hipnotyzera Alfreda B. w celu omamienia Skrzypka,
    aby ten wycofał właśnie te monety. W ten niecny sposób będą mogli
    wycofać wypłaty gotówkowe. Jednym zdaniem - trzeba się spieszyć.
    </paranoja>

    Matt