  • 1. Data: 2004-12-13 11:25:21
    Temat: przelew oczekujący Inteligo - pytanie
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam po raz drugi,
    zasiliłem kartę popa kwotą 50 zł przez inteligo.blue.pl, na rachunku zostal
    przelew oczekujący, który zostanie wykonany dopiero za miesiąc, dlaczego
    tak jest, jak przyśpieszyć przelew oczekujący?
    --
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-13 11:38:21
    Temat: Re: przelew oczekujący Inteligo - pytanie
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > przelew oczekujący, który zostanie wykonany dopiero za miesiąc, dlaczego
    > tak jest, jak przyśpieszyć przelew oczekujący?

    Nie przejmuj się, na tak długo jest tylko założona blokada. Przelew
    zostanie wykonany najdalej jutro.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-12-13 12:35:30
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Jarek <j...@t...pl> writes:

    > zasiliłem kartę popa kwotą 50 zł przez inteligo.blue.pl, na rachunku
    > zostal przelew oczekujący, który zostanie wykonany dopiero za
    > miesiąc, dlaczego tak jest, jak przyśpieszyć przelew oczekujący?

    Na pewno przelew oczekujący? Ja bym obstawiał, że raczej 'zablokowany
    środek' - i pomyliłeś formatki.

    Jeśli mam rację, to autoryzacja została już zrobiona a te 30 dni to
    jest czas przez jaki pieniądze są zablokowane by sklep mógł je
    ściągnąć. Zwykle ściągane są w przeciągu 3 dni roboczych.