  • 11. Data: 2004-05-26 18:09:17
    Temat: Re: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:

    > Myślę że w życiu są ważniejsze sprawy niż to w jaki sposób się "stawia
    > literki", po sprawdzeniu IP nie uda Ci się ustalić czy jestem pracownikiem
    > Nordei czy nie, ale zdradzę Ci tajemnicę - rzeczywiście jestem i nie
    > zamierzałem tego ukrywać a to że napisałem o tym o czym napisałem to tylko po

    O kurcze, strzal w 10. Jestem wielki. Chyba zostane uzdrawiaczem i
    wieszczem. Nie wiem tylko jaka metode wybrac. Leczenie dotykiem, czy cos
    bardziej hurtowego. Moze bede odliczal na grupie.

    jeden, dwa, trzy, cztery, .....

    Kto to przeczytal i zostal uzdrowiony (innego przypadku nie biore pod
    uwage) powinien wplacic 25 zl na moje konto. Jesli nie wplaci, to
    uzdrowienie zostanie automatycznie cofniete.

    > to aby poinformować zainteresowanych, tych którzy o to pytają. Niby dlaczego
    > nie pisać o tym co dobre i co może zainteresować grupowiczów - chyba że to
    > zamknięta grupa i pracownikom banku wstęp wzbroniony a my przecież wykonujemy
    > swoją pracę tak jak w innych branżach i jeżeli trzeba potwierdzamy, że nasze
    > banki nie sa idealne i niektóre z produktów naszych banków sa kiepskie .

    Jak juz piszesz cos o swoim banku, to napisz wyraznie, ze jestes jego
    pracownikiem, bo teraz bardziej szkodzisz swojemu bankowi, niz pomagasz.

    > Wydaje mi się że to bardziej w porzadku niż zachwalanie na siłę marnych (ale
    > tańszych, chociaż już coraz mniej, produktów jednego czy dwoch banków) Nie
    > bierz tego do siebie.

    Czego mam nie brac do siebie? Pisalem o Citi, ktore chyba najdrozsze
    jest. Ja placilem 150 zeta miesiecznie za samo prowadzenie rachunku.
    Reszty prowizji nie sprawdzalem, bo malo mnie to interesowalo.

    > Duże literki nie oznaczały w tym przypadku krzyku po
    > prostu czasami trzeba odmiany

    Oj drogie dziecko. Odmiane w tym stylu mozesz wprowadzac w swojej
    piaskownicy. Tutaj wielkie litery sa traktowane jednoznacznie.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-05-26 18:30:17
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > uwage) powinien wplacic 25 zl na moje konto. Jesli nie wplaci, to
    > uzdrowienie zostanie automatycznie cofniete.

    Eureka!taka mała rzecz a jak cieszy nie? widze ze masz niezwykle otwarty umysł
    i orginalne pomysły na biznes (i umiesz zliczyć do czterech)

    > Jak juz piszesz cos o swoim banku, to napisz wyraznie, ze jestes jego
    > pracownikiem, bo teraz bardziej szkodzisz swojemu bankowi, niz pomagasz.

    tak Ci sie tylko zdaje, zapewniam Cię

> [...]
    >
    > Oj drogie dziecko. Odmiane w tym stylu mozesz wprowadzac w swojej
    > piaskownicy. Tutaj wielkie litery sa traktowane jednoznacznie.

    A jednak nie masz otwartego umysłu, pomyliłem się (ale do czterech potrafisz
    zliczyć).Trzymasz się sztywnych zasad ustalonych przez..... no właśnie przez
    kogo? I czemu one służą? A co do piaskownicy, no cóż od małego bawiłem sie w
    pieniądzach a nie w piasku

    pozdrawiam Mart

  • 13. Data: 2004-05-26 19:01:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > kogo? I czemu one służą? A co do piaskownicy, no cóż od małego bawiłem sie w

    I to najwyrazniej Ci zaszkodzilo. Uleczyc?

    Bartol

  • 14. Data: 2004-05-29 17:03:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 26 May 2004 19:38:18 +0200, b...@p...onet.pl wrote:

    >bierz tego do siebie. Duże literki nie oznaczały w tym przypadku krzyku po
    >prostu czasami trzeba odmiany

    niestety oznaczały. Taki zwyczaj :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-06-01 19:01:22
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

> [...]
    WPROWADZENI
    WIADOMOŚĆ (
    > PO
    HASŁA Z

    MIEJSCA
    > NA
    Z 2,
    > 2
    PRZELE

> [...]
    > pracownicy bankow wrzeszcza na pbb. Mam jednak prosbe, pojdz do
    > informatyka i zapytaj jak sie wylacza pisanie wielkimi literami. To Ci

    Nie byłbyś sobą gdybyś nie użył tego tonu. Tak mi się skojarzyło po
    przeczytaniu wątku w którymś ktoś wytknął nasze narodowe przywary :
    pieniactwo i złosliwość.
    Ale coż trzeba z tym życ.
    A jeszcze kilka lat więcej tu było merytoryki a mniej pieniactwa i narzekania.
    A to Polska właśnie.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 16. Data: 2004-06-01 19:25:51
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Tomasz napisał(a):
    >
    >A jeszcze kilka lat więcej tu było merytoryki a mniej pieniactwa i
    >narzekania.

    Ja tam jestem prosty doktór (i to nie od medycyny) więc tylko jedno proste
    pytanie: co to jest merytoryka? Za moich czasów niczego takiego nie było, a
    chciałbym, dziecko posiadając, za bardzo nie odstawać od nowopolszczyzny.
    Całego zdania też nie rozumiem, ale to z wieku mam zapewne (albo z dysleksji,
    co to ją mam zaświadczoną).
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2004-06-01 23:04:47
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> napisał(a):

    > bry bry :-)
    >
    > Pytanie: Czy któryś bank oferuje możliwość autoryzacji przelewu
    > on-line jeśli klient potrzebuje autoryzacji przez minimum dwie osoby.
    > W papierowej bankowości ilość podpisów na dyspozycji przelewu
    > regulowała karta wzorów wykorzystując dodtakowo mechanizm dwóch
    > kolumn. Czy któryś bank umożliwia coś takiego via Net. Aha nie chodzi
    > mi o rozwiązania typu Office Banking bo tam z reguły jest taka
    > możliwość IIRC.

    Widzialem cos takiego w Millenecie dla firm. Naprawde maja bardzo elastyczny
    modul do konfigurowania roznorakich autoryzacji. A dodatkowo jeszcze
    wspieraja pliki z przelewami!

    Pzdr

    K.