  • 1. Data: 2009-03-09 16:08:49
    Temat: przelew sepa nie dotarł [ing bank]
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Witam,

    Otóż zleciłem wykonanie przelewu 26.02.09.
    Pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły do beneficjenta w Anglii.
    Był to mój pierwszy taki przelew w tym banku.
    Ostatni jaki robiłem nie był SEPA i nie w tym banku a dotarł chyba w niecały
    tydzień.
    Tu już idzie od 27.02.09, więc 7 dzień roboczy.
    Na stronie ING banku piszę takie coś:
    "Gwarantowany nieprzekraczalny Okres Realizacji (3 Bankowe Dni Robocze od
    dnia przyjęcia dyspozycji)"
    Czy reklamować już takie coś?
    Miał ktoś podobne doświadczenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-09 16:46:51
    Temat: Re: przelew sepa nie dotarł [ing bank]
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "krecik" <k...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > Na stronie ING banku piszę takie coś:
    > "Gwarantowany nieprzekraczalny Okres Realizacji (3 Bankowe Dni Robocze od

    A bank odbiorcy jest w SEPA? Bo nie wszystkie brytyjskie są. Jesteś pewien,
    że podałeś prawidłowe dane?

    k.

  • 3. Data: 2009-03-09 16:51:13
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > "krecik" <k...@o...eu> wrote in message

    > A bank odbiorcy jest w SEPA? Bo nie wszystkie brytyjskie są. Jesteś
    > pewien, że podałeś prawidłowe dane?
    >
    > k.

    Jest w SEPA. Bank to LLOYDS.
    ING jest w sepa, lloyds jest w sepa. Wszystko powinno gładko, bez
    pośredników i kosztów pójść.
    A jednak coś nie tak.
    Dane podałem na 100% prawidłowe.

  • 4. Data: 2009-03-09 17:01:50
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    >
    > Jest w SEPA. Bank to LLOYDS.
    > ING jest w sepa, lloyds jest w sepa. Wszystko powinno gładko, bez

    SWIFT: LOYDGB2L?

    k.

  • 5. Data: 2009-03-09 17:11:07
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    > "krecik" <k...@o...eu> wrote in message

    > SWIFT: LOYDGB2L?
    >
    > k.

    BIC: LOYDGB21076

  • 6. Data: 2009-03-09 20:14:25
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > Pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły do beneficjenta w Anglii.

    Dla porządku: na pewno EUR?

  • 7. Data: 2009-03-09 20:31:05
    Od: "krecik" <k...@o...eu>

    Użytkownik "K" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dla porządku: na pewno EUR?

    Tak

  • 8. Data: 2009-03-09 22:33:36
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "krecik" <k...@o...eu> schrieb

    > BIC: LOYDGB21076

    Obawiam sie ze LOYDGB2176

    hej

  • 9. Data: 2009-03-09 23:12:14
    Temat: Re: przelew sepa nie dotar? [ing bank]
    Od: AP <###@###.pl>

    mw158979 pisze:
    > "krecik" <k...@o...eu> schrieb

    > Obawiam sie ze LOYDGB2176
    >
    > hej

    Za:
    http://www.swift.com/bsl/freequery.do

    BIC: LOYDGB21076 - raczej OK, jest takowy. Również baza Aliora zna taki BIC.

    Natomiast proponowany LOYDGB2176 posiada za mało znaków, wg mojej wiedzy
    kody BIC składają się albo z 8-miu, albo 11-stu znaków.

    AP

  • 10. Data: 2009-03-10 04:46:01
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "AP" <###@###.pl> wrote in message news:gp47om$6bv$1@news.onet.pl...

    > Za:
    > http://www.swift.com/bsl/freequery.do
    >
    > BIC: LOYDGB21076 - raczej OK, jest takowy. Również baza Aliora zna taki
    > BIC.

    LOYDGB21076 - Norwich. BŁĄD. "This BIC is not connected to the SWIFT network
    and cannot be used in the header of a SWIFT message."

    Wskazówka do zapamiętania: wszystkie (prawie?) banki w UK przyjmują przelewy
    międzynarodowe na BIC o ostatnich dwóch znakach "2L" (international
    services). Dlatego podałem prawidłowy BIC.

    k.