  • 1. Data: 2006-05-30 17:36:51
    Temat: przelew transgraniczny firma z USA konto na w Łotewskim banku
    Od: j...@g...com

    Witam
    Mam pytanie.
    Podpisałem kontrakt z firma zarejestrowaną w USA. Płatności zgodnie
    z kontraktem winnem dokonać na konto w łotewskim banku.

    Moje pytanie:

    Czy jest w tym jakieś niebezpieczeństwo z punktu wiedzenia naszych
    (Polskich) ewentualnie międzynarodowych przepisów prawa bankowego
    ect. ?

    Wydaje mi się że płacąc firmie z kraju X powinienem zapłacić na
    konto w kraju x.

    Bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienia tej sprawy
    Pozdrawiam
    jk

  • 2. Data: 2006-05-30 17:51:15
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    Powiem szczerze sprawa dla mnie podejrzana
    coś czuję że chodzi o hyipa albo forex
    jesli zgadza sie to daruj sobie
    bo to pewnie Polacy albo Rosjanie

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

    <j...@g...com> wrote in message
    ps.com...

  • 3. Data: 2006-05-30 18:39:26
    Temat: Re: przelew transgraniczny firma z USA konto na w Lotewskim banku
    Od: "jacek kudzia" <j...@g...com>

    Nie to zadna z tych "instytucji";) jest to normalna transakcja
    handlowa - miedzynarodowa towarowa.

  • 4. Data: 2006-05-30 19:52:30
    Od: "radiks" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek kudzia" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Nie to zadna z tych "instytucji";) jest to normalna transakcja
    > handlowa - miedzynarodowa towarowa.

    Uwaga na prawo dewizowe. Zapytał bym się księgowych i NBP czy można dokonywać takich
    transferów.
    Albo podpisujesz umowę z firmą X USA - oddział X Łotwa, która konta bankowe ma na
    Łotwie albo
    z firmą X USA i płatność idzie do USA.

    pozdr
    Ra

  • 5. Data: 2006-05-31 22:41:41
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Uwaga na prawo dewizowe. Zapytał bym się księgowych i NBP czy można

    a co za roznica gdzie (w jakim kraju) dana firma ma rachunek?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2006-06-01 15:20:51
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr napisał:

    > a co za roznica gdzie (w jakim kraju) dana firma ma rachunek?

    Było o tym na grupie jakiś czas temu - poszukaj. Amerykański bank
    centralny uważa za podejrzane transakcje (przelewy) na konta w bankach
    łotewskich, która na potęgę były (są?) wykorzystywane do "prania"
    pieniędzy...

    K.

  • 7. Data: 2006-06-02 00:04:53
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > centralny uważa za podejrzane transakcje (przelewy) na konta w bankach
    > łotewskich, która na potęgę były (są?) wykorzystywane do "prania"

    jak ja, jako polska firma mam .... opinie amerykanskiego banku centralnego.
    inna sprawa sa przepisy/relacje danego banku - co obrazuje ubiegloroczny
    komunikat np. multibanku ze nie realizuje przelewow do danego banku.

    Pozdr.,
    Piotr