  • 1. Data: 2003-05-13 06:54:54
    Temat: przelew w imieniu innej osoby
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam,
    Mieszkam z tesciami. Na ich nazwisko jest zalozony telefon/prad itd.
    Na kwitkach widnieja oczywiscie ich dane. Moge wziac kwitek i isc na poczte
    zaplacic z mojej kasy - to jasne. Ale czy moge zrobic e-przelew z tytulu
    takich oplat tzn placic z mojego konta za telefon zarejestrowany na kogos
    innego?
    Jest taka mozliwosc, czy TP SA (i inne instytucje) nie przyjma/ nie skumaja
    takiego przelewu (nawet jesli zaznacze w opisie przelewu w czyim imieniu
    place)?

    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-13 07:00:03
    Temat: Re: przelew w imieniu innej osoby
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Ale czy moge zrobic e-przelew z tytulu
    > takich oplat tzn placic z mojego konta za telefon zarejestrowany na kogos
    > innego?

    możesz spokojnie tak płacić
    liczy się tytuł przelewu, numer faktury lub rachunku najczęściej.

    W wielu przypadkach, chyba TPSA również każdy klient ma indywidualne konto w
    banku i sprawdzane jest jego saldo, a nie nadawca przelewu

    testowane od kilku lat w praktyce

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-13 07:04:27
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W wielu przypadkach, chyba TPSA również każdy klient ma indywidualne konto w
    > banku i sprawdzane jest jego saldo, a nie nadawca przelewu

    za tepsę, gaz, prund, mieszkanie, komórkę i inne. spokojnie możesz płacić
    ważniejszy jest numer konta i nr f-ry niż nadawca

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 4. Data: 2003-05-13 07:58:29
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    > za tepsę, gaz, prund, mieszkanie, komórkę i inne. spokojnie możesz płacić
    > ważniejszy jest numer konta i nr f-ry niż nadawca

    Upewniałem się wczoraj w TPSA. Odpowiedź: "liczy się tylko nr konta, na
    które wpłacasz, choć nie zaszkodzi podać numer telefonu w tytule przelewu"

    pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?