  • 1. Data: 2009-04-08 21:07:52
    Temat: przelew w powietrzu mbank -> eurobank
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień

    wykonany 07/04 w nocy
    poszedł 08/04 rano
    nadal nie ma 08/04 wieczorem

  • 2. Data: 2009-04-08 21:16:20
    Temat: Re: przelew w powietrzu mbank -> eurobank
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    zlotowinfo wrote:
    > jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień
    >
    > wykonany 07/04 w nocy

    nie wykonany, a zlecony

    > poszedł 08/04 rano
    > nadal nie ma 08/04 wieczorem

    i co zlego sie dzieje? bedzie jutro rano.

    PS. Napisz jakie banki , bo np mBank czasem ksieguje po 2-3 eliksirach.

  • 3. Data: 2009-04-08 21:26:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień
    >
    > wykonany 07/04 w nocy
    > poszedł 08/04 rano
    > nadal nie ma 08/04 wieczorem

    to nie jest takie pewne czy nie ma... eurobank czesto o tej porze
    pokazuje stan na dzien przed :)
    jutro sie moze okazac ze siedzi w historii z data dzisiejsza.

  • 4. Data: 2009-04-09 04:56:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to nie jest takie pewne czy nie ma... eurobank czesto o tej porze pokazuje
    > stan na dzien przed :)
    > jutro sie moze okazac ze siedzi w historii z data dzisiejsza.

    był w historii z datą wczorajszą

  • 5. Data: 2009-04-10 13:28:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-04-09 06:56, zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > był w historii z datą wczorajszą

    Tak, to się zdarza Eurobankowi. Kiedyś miałem taką sytuację z
    większą kwotą - na jakieś dwadzieścia lokat - i przelew z VWbanku
    (zlecony poprzedniego dnia - więc na pewno na pierwszą sesję) nie
    był widoczny do północy. Rano o 7 następnego dnia oczywiście już był
    - zaksięgowany z datą dnia poprzedniego. Ale była to sobota, a ja
    chciałem mieć te lokaty "zrywalne" w dzień powszedni, więc byłem
    dostatecznie wściekły, wysmażyłem odpowiedni elaborat i w końcu - po
    paru iteracjach - przyznali, że sami nie wiedzą, dlaczego kwota nie
    była widoczna w saldzie rachunku.

    Pewnie mają jakiś "subtelny" błąd w systemie, do którego nie chcą
    się przyznać, bo w końcu to bardzo źle o nich świadczy: kasa
    przychodzi o 11 a nie ma jej na koncie przez cały dzień...

    witrak()

  • 6. Data: 2009-04-10 15:27:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Pewnie mają jakiś "subtelny" błąd w systemie, do którego nie chcą się
    > przyznać, bo w końcu to bardzo źle o nich świadczy: kasa przychodzi o
    > 11 a nie ma jej na koncie przez cały dzień...

    Zaden blad, po prostu cos sie komputerowi nie podobalo (np. nazwa
    beneficjenta) i ludzie musieli zająć sie tym "recznie".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2009-04-10 21:26:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-04-10 17:27, Krzysztof Halasa wrote:

    > Zaden blad, po prostu cos sie komputerowi nie podobalo (np. nazwa
    > beneficjenta) i ludzie musieli zająć sie tym "recznie".

    Hm... po 23:59 ? :-)
    Zresztą wiem jak się nazywam ;-) a przelew był z mojego konta i
    wiem, co wpisałem... Poza tym maglowałem ich dosyć długo - gdyby
    było tak, jak piszesz, to już łatwiej by im było napisać prawdę ;-)

    witrak()

  • 8. Data: 2009-04-11 13:19:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Hm... po 23:59 ? :-)

    Rano? Ludzie pracuja od rana.
    Swoja droga, skad wiesz ze to akurat Polacy robia? W Chinach slonce
    wczesniej wstaje :-)
    (troche zartuje, ale historia zna podobne rzeczy).

    > Zresztą wiem jak się nazywam ;-) a przelew był z mojego konta i wiem,
    > co wpisałem... Poza tym maglowałem ich dosyć długo - gdyby było tak,
    > jak piszesz, to już łatwiej by im było napisać prawdę ;-)

    Gdyby ten kto odpisywal ja znal - co w takim przypadku jest malo
    prawdopodobne.
    --
    Krzysztof Halasa